رقابت منچسترسیتی، پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ برای جذب راموس

به گزارش اخذ ویزا، خبرگزاری خبرنگاران- سرخیو راموس در حال ارزیابی پیشنهادات خود است.

رقابت منچسترسیتی، پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ برای جذب راموس

با تور ارزان آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ آلمان دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، سرخیو راموس که اکنون بازیکن آزاد است، می تواند با هر تیمی مذاکره کند و چندین پیشنهاد از باشگاه های عظیم دارد. به نقل از ESPN، سرخیو راموس از سه باشگاه منچسترسیتی، پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ پیشنهاد دارد. او در حال آنالیز پیشنهاداتی است که از سوی این سه تیم دریافت نموده و سپس تصمیم نهایی را در خصوص آینده اش خواهد گرفت. این سه باشگاه عظیم اروپایی بلافاصله پس از قطعی شدن جدایی راموس از رئال مادرید، علاقه خود را به این بازیکن 35 ساله نشان دادند. گفته می گردد در تصمیم سرخیو راموس، نظر خانواده اش اهمیت بسیاری دارد.

امضای قراردادی دو ساله با راموس حدود 50 میلیون یورو هزینه دارد. سرخیو راموس رسماً از رئال مادرید جدا شد و اکنون بازیکن آزاد است. همه منتظر تعیین شدن تیم آینده او هستند. اخیرا نام میلان در رابطه با این بازیکن مطرح شد. طبق ادعای ال چیرینگیتو؛ سران میلان اخیرا با سرخیو راموس در تماس بوده اند. راموس خواستار قراردادی دو ساله با دستمزد سالیانه 15 میلیون یورویی است. در ضمنً این مدافع اسپانیایی 20 میلیون یورو به اسم پاداش برای امضای قرارداد می خواهد. درخواست سنگین راموس باعث عقب نشینی میلان شده است. جانلوکا دی مارتزیو هم تایید کرد انتقال سرخیو راموس به میلان غیرممکن است چراکه میلانی ها چنین هزینه ای نمی نمایند. در ضمن توموری و کیائر، دو مدافع ثابت تیم پیولی هستند و دلیلی برای خرید یک مدافع مرکزی دیگر وجود ندارد.

پاریسی ها به شرایط جسمانی و مقدار آمادگی بدنی راموس شک دارند. سرخیو راموس رسماً از رئال مادرید جدا شد و اکنون بازیکن آزاد است. از پاری سن ژرمن به اسم مقصد احتمالی او یاد می گردد. با این حال به نقل از RMC Sport؛ پاریسی ها نسبت به امضای قرارداد با سرخیو راموس تردید دارند. آنها مسئله ای با دستمزد 12 میلیون یورویی راموس ندارند بلکه از مقدار آمادگی او نامطمئن هستند. احتمال تداوم مصدومیت های متعدد این مدافع اسپانیایی وجود دارد و همین مسئله هر باشگاهی را برای امضای قرارداد با او دچار تردید می نماید.

سرخیو راموس از سویا به رئال مادرید آمد و حالا شاید مدافع دیگری از سویا راهی مادرید گردد. پس از جدایی سرخیو راموس از رئال مادرید، این باشگاه درحال آنالیز گزینه های جانشینی او است. ژول کونده، گزینه اصلی رئال مادرید محسوب می گردد. به نقل از مارکا؛ با توجه به انتقال داوید آلابا به رئال مادرید، خرید یک مدافع نو برای جانشینی سرخیو راموس در اولویت رئال مادرید نیست اما فلورنتینو پرز از جذب یک مدافع دیگر استقبال می نماید به خصوص اینکه شرایط رافائل واران در آخرین سال قراردادش با لوس بلانکوس کاملا مبهم به نظر می رسد و شاید او هم در جهت جدایی از باشگاه قرار بگیرد. بند فسخ قرارداد ژول کونده از سویا 80 میلیون یورو است.

سویا برای فروش این مدافع ملی پوش فرانسوی حاضر به مذاکره نیست و تنها راه جدایی او فعال کردن بند فسخ است. این مدافع 22 ساله و 1.78 سانتی متری مورد توجه منچستریونایتد هم واقع شده است و اخیرا تایید کرد خواستار جدایی از سویا و انتقال به باشگاه عظیم تری است. رئال مادرید با توجه به شرایط سخت مالی خود توانایی پرداخت 80 میلیون یورو را ندارد اما باید منتظر تحولات این باشگاه در بازار جابجایی تابستان 2021 ماند.

اخیراً و بعد از عدم توافق سرخیو راموس با رئال مادرید برای تمدید قرارداد این باشگاه خبر از جدایی کاپیتان خود بعد از 16 سال داد؛ اتفاقی که طرفداران رئال مادرید را در یک شوک عظیم فرو برد و حالا حدس ها در خصوص آینده سرخیو راموس قوت گرفته است. شایعات زیادی در رابطه با مقصد احتمالی اسطوره باشگاه رئال مادرید شنیده می گردد. با این حال منابع مختلف گزارش داده اند که پاری سن ژرمن محتمل ترین گزینه برای سرخیو راموس خواهد بود و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این مدافع باتجربه راهی این تیم فرانسوی خواهد شد. حتی اخیراً گزارش هایی منتشر شد مبنی بر اینکه کاپیتان سابق رئال مادرید در شهر پاریس در پی خانه است.

اما اکنون از یک مقصود مجذوب کننده و شاید غیر منتظره برای سرخیو راموس نام برده شده است. ESPN مدعی شده که باشگاه بایرن مونیخ به جذب راموس ابراز علاقه نشان داده است. در این گزارش ادعا شده با وجود اینکه بایرن مونیخ دایوت اوپامکانو را به خدمت گرفته اما آنها مایل هستند که بعد از جدایی داوید آلابا، بار تجربه را در خط دفاعی خود افزایش دهند و باواریایی ها در این راستا سرخیو راموس را گزینه مناسبی تلقی می نمایند. بعلاوه آاس هم این خبر را تایید نموده و مدعی شده بایرن به کاپیتان سابق رئال پیشنهاد قرارداد دو ساله ارائه داده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 تیر 1400 بروزرسانی: 25 تیر 1400 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1895

به "رقابت منچسترسیتی، پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ برای جذب راموس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت منچسترسیتی، پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ برای جذب راموس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید