رومنیگه: اینتر می تواند از عنوان قهرمانی اش دفاع کند، رونالدو بدن یک بازیکن 22 ساله را دارد

به گزارش اخذ ویزا، مدیر اجرایی پیشین باشگاه بایرن مونیخ معتقد است تیم تحت هدایت سیمونه اینزاگی می تواند این فصل فاتح اسکودتو شود.

رومنیگه: اینتر می تواند از عنوان قهرمانی اش دفاع کند، رونالدو بدن یک بازیکن 22 ساله را دارد

به گزارش خبرنگاران، کارل هاینتس رومنیگه که خود بین سال های 1984 تا 1987 برای تیم فوتبال اینتر بازی می کرد، در گفت وگو با روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت، درباره شانس قهرمانی نراتزوری در سری A ایتالیا گفت: اینتر در دربی دلامادونینا می توانست به پیروزی برسد (دیداری که به تساوی یک - یک رسید)، اما فصلی طولانی در پیش است. این جالب است که اینتر حتی پس از جدایی آنتونیو کونته هم عملکرد خوبی دارد.

وی افزود: سیمونه اینزاگی مربی خوبی است و خیلی زود متوجه این موضوع شدم. بایرن مونیخ در گذشته مقابل لاتزیوی تحت هدایت او بازی کرده بود و با وجود اینکه ما همیشه برنده تقابل با آنها بودیم، اما تأثیر اینزاگی روی این تیم را می دیدیم. حتی با وجود جدایی چند بازیکن مهم از اینتر در تابستان اخیر، آنها خریدهای هوشمندانه ای انجام دادند و مربی مناسبی را هم انتخاب کردند. برای باشگاه های شهر میلان مهم است که دوباره قهرمان شوند.

مدیر اجرایی پیشین باشگاه بایرن مونیخ صحبت های خود را اینطور ادامه داد: ناپولی و میلان در صدر جدول در حال فاصله گرفتن با رقبای شان هستند، اما اینتر می تواند علیرغم فروش بازیکنان مهم خود از عنوان قهرمانی اش دفاع کند. این درست شبیه به موضوع فروش رونالدو از طریق رئال مادرید در سال 2018 است. آنها با خود فکر می کردند که خود را از بار اقتصادی (پرداخت دستمزد سنگین) رها کرده اند، اما رونالدو به طور مداوم به گلزنی ادامه می دهد. کریس این را در منچستریونایتد هم دارد ثابت می کند و آتالانتا (تیمی که این فصل در هر دو بازی رفت و برگشت لیگ قهرمانان دروازه اش از طریق این فوق ستاره پرتغالی باز شد) این موضوع را به خوبی می داند.

اسطوره فوتبال آلمان و بایرن مونیخ در ادامه تمجیدش از برنده پنج توپ طلا یادآور شد: یکبار از محل تمرین تیم فوتبال یوونتوس بازدید کردم و از دیدن عضلات رونالدو تحت تأثیر قرار گرفتم. او بدن یک بازیکن 22 ساله را دارد. در آن جلسه تمرینی کریس در حال آماده کردن خود برای حرکات شادی گل بود و ما شروع به خندیدن کردیم. به او گفتم: داری چه کار می کنی؟ و او گفت وقتی گل بعدی را بزنم چطور شادی گل کنم. شاید رونالدو عشق هواداران یا باشگاه یوونتوس را احساس نکرده باشد. آنها باید یک راه حل اقتصادی پیدا می کردند و شاید در نهایت هم یوونتوس و هم رونالدو شادمان بودند که راه شان را از هم جدا کنند.

رومنیگه در پایان درباره اینکه چه کسی امسال شایسته کسب توپ طلاست، گفت: امیدوارم لواندوفسکی بتواند توپ طلا را از آن خود کند، اما متأسفانه او با لهستان شانسی برای کسب عناوین قهرمانی ندارد. لیونل مسی (با آرژانتین فاتح کوپا آمه ریکا شد) یا یک ایتالیایی (فاتح یورو 2020 شدند) هم می تواند برنده توپ طلا باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 آذر 1400 بروزرسانی: 24 آذر 1400 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 2077

به "رومنیگه: اینتر می تواند از عنوان قهرمانی اش دفاع کند، رونالدو بدن یک بازیکن 22 ساله را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رومنیگه: اینتر می تواند از عنوان قهرمانی اش دفاع کند، رونالدو بدن یک بازیکن 22 ساله را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید