زمینه همکاری پیغام رسان گپ با شرکتهای ارمنستانی فراهم می گردد

به گزارش اخذ ویزا، به گزارش خبرنگاران به نقل از پیغام رسان گپ، صبح امروز نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات ارمنستان با سخنرانی وزیر فناوری ارمنستان شروع به کار کرد.

زمینه همکاری پیغام رسان گپ با شرکتهای ارمنستانی فراهم می گردد

با تور ارمنستان از کشور زیبای همسایه دیدن کنید.

وزیر فناوری اطلاعات ارمنستان ضمن بازدید از غرفه پیغام رسان بومی گپ با مهدی انجیدنی مدیرعامل این پیغام رسان در خصوص امکانات گپ از جمله هوشمندسازی شهری و اینترنت اشیا صحبت کردند که این توانایی ها بسیار مورد توجه وزیر ارمنستان نهاده شد.

همچنین وی پیشنهاد همکاری با شرکتهای ارمنی را ارائه کرد.

در ادامه این نمایشگاه مدیرعامل پیغام رسان گپ، مصاحبه ای با تیم کنفرانسی wcit داشت که در آن زمینه های همکاری پیغام رسان گپ با شرکتهای ارمنستانی مورد آنالیز نهاده شد.

بازدیدنمایندگان این نمایشگاه ضمن بازدید از غرفه گپ در خصوص همکاری با این پیغام رسان بومی اظهار علاقه کردند.

گفته می گردد محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و امیر ناظمی رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران نیز قرار است از این نمایشگاه بازدید نمایند.

نمایشگاه تخصصی Digi Tec ارمنستان از 14 تا 17 مهرماه در محل مجموعه کارن دمیرچیان ایروان و در حوزه هایی همچون سیستم ها و ابزار IT، راهکار های شبکه جهانی و نرم افزاری، امنیت سایبری، راهکارهای ارتباط از راه دور و شبکه، تکنولوژی موبایل و اپلیکیشن ها، طراحی و انیمیشن، فناوری چند رسانه ای و بازی، راهکار های تکنولوژیک برای کسب و کار و آموزش فناوری درحال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 422

به "زمینه همکاری پیغام رسان گپ با شرکتهای ارمنستانی فراهم می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمینه همکاری پیغام رسان گپ با شرکتهای ارمنستانی فراهم می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید