سامسونگ به زودی از اسمارت تگ برای ردیابی وسایل مختلف رونمایی می نماید

به گزارش اخذ ویزا، به نظر می رسد که زمان رونمایی از وسیله ای برای آگاه شدن از محل وسایل مختلف در زمان گم شدن آن ها توسط سامسونگ نزدیک است. در ماه گذشته شایعه های مختلفی در رابطه با وسیله ای به نام گلکسی اسمارت تگ (SmartTag) منتشر شدند. همچنین حدس و گمان هایی مطرح شدند که ادعا می کردند سامسونگ میخواهد از این وسیله در ماه ژانویه (دی) در کنار گوشی گلکسی S21 رونمایی کند.

سامسونگ به زودی از اسمارت تگ برای ردیابی وسایل مختلف رونمایی می نماید

با توجه به اطلاعات منتشر شده می توان گفت که گلکسی اسمارت تگ با استفاده از فناوری بلوتوث به دستگاه های که در نزدیکش قرار دارند متصل خواهد شد و با استفاده از این کار محل قرارگیری اش را به کاربر نمایش می دهد. در نتیجه کاربران می توانند با آگاه شدن از محل این وسیله لوازم گم شده ای را که به آن متصل است پیدا نمایند.

اطلاعات منتشر شده در رابطه با گلکسی اسمارت تگ سامسونگ نشان می دهند که این وسیله دارای باتری دکمه ای قابل تعویضی است که کاربران می توانند بعد از تمام شدن باتری این دستگاه از باتری جدیدی در آن استفاده نمایند.

گلکسی اسمارت تگ فراوری شده توسط سامسونگ دارای قابلیت هایی مشابه وسیله ای به نام Tile است که دارای کاربرد مشابهی است. همچنین از لحاظ طراحی ظاهری هم شباهت هایی میان این دو دستگاه موجود دارد. تصاویر منتشر شده از این وسیله نشان می دهند که گلکسی اسمارت تگ دارای شکل مربعی مانند با گوشه های گرد است.

این وسیله همچنین دارای سوراخی در گوشه خود است تا کاربران با استفاده از آن بتوانند اسمارت تگ را به وسایلی مانند جاکلیدی یا با استفاده از بند به وسایل مختلفی متصل متصل نمایند.

تصاویری که از اسمارت تگ سامسونگ توسط یک شرکت رگولاتوری تایوانی منتشر شده است مشابه طرح گرافیکی هستند که سامسونگ برای این وسیله در اپ SmartThings استفاده نموده است. تا به امروز تمامی اطلاعاتی که از این وسیله منتشر شده است نشان می دهد که این وسیله هم مشابه دیگر وسیله های ردیابی است و هنوز نمی توان به قطعیت گفت که سامسونگ در گلکسی اسمارت تگ از قابلیت خاصی استفاده نموده است یا نه.

  • طول عمر باتری مدل اگزینوس گلکسی S21 از مدل مجهز به اسنپدراگون بیشتر است

این شرکت کره ای در سال 2018 از وسیله ای برای ردیابی وسایل مختلف رونمایی نموده بود که با استفاده از شبکه ارتباطی تلفن همراه محل خود را به کاربر نشان می داد. این شرکت همچنین در ماه اکتبر (مهر) از اپی رونمایی کرد که به کاربران دارای محصولات گلکسی اجازه می داد از محل این محصولات با استفاده از فناوری ارتباطی بلوتوث آگاه شوند. رونمایی از این اپ در آن موقع و منتشر شدن این خبر های جدید نشان می دهد که سامسونگ با رونمایی از این اپ قصد داشته تا زمینه را برای رونمایی از اسمارت تگ آماده کند.

با توجه به خبر های منتشر شده مبنی بر عرضه وسیله ای برای ردیابی وسایل مختلف توسط سامسونگ و اپل، شرکت فراوری نماینده Tile سال جاری با رقیب های قدرتمندی رو به رو خواهد شد که به طور حتم خبر خوبی برای این شرکت نیست.

  • سامسونگ با گلکسی اسمارت تگز به جنگ ایرتگز اپل می رود

منبع: The Verge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 19 بهمن 1399 بروزرسانی: 19 بهمن 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1504

به "سامسونگ به زودی از اسمارت تگ برای ردیابی وسایل مختلف رونمایی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ به زودی از اسمارت تگ برای ردیابی وسایل مختلف رونمایی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید