تور زمستان ترکیه: سرپرست مس رفسنجان: اگر مسائل حل گردد، شنبه به ترکیه می رویم، 3 سال جوان تر شده ایم

به گزارش اخذ ویزا، سرپرست تیم مس رفسنجان گفت اردوی تدارکاتی این تیم در ترکیه، در صورت حل بعضی مسائل برگزار خواهد شد.

تور زمستان ترکیه: سرپرست مس رفسنجان: اگر مسائل حل گردد، شنبه به ترکیه می رویم، 3 سال جوان تر شده ایم

بهترین تجربه سفر را با تور زمستان ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

علی حیدر رضایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره اردوی تدارکاتی تیم مس رفسنجان که قرار است از روز شنبه در ترکیه شروع گردد، گفت: ما کمپ را هماهنگ کردیم و آمادگی اردو را داریم اما این اردو هنوز قطعی نشده و بحث خروج ما از کشور در میان است. مسائل دیگری داریم و برای این موضوع با مدیران صحبت می کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا مشکل خروج از کشور بعضی بازیکنان مانع قطعی شدن اردو شده است یا خیر، اعلام کرد: شرایط خروج بازیکنان حل شده و با مسئولان صحبت می کنیم. ملاقات تدارکاتی هم برای ما بسیار مهم است و می خواهیم در چند بازی محبت آمیز خوب به میدان برویم.

سرپرست تیم مس رفسنجان در خصوص شرایط این تیم توضیح داد: میانگین سنی تیم مس، سه سال پایین آمده و تمرینات خیلی خوبی داریم. ان شاءالله تیم بسیار خوبی روانه لیگ برتر خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 شهریور 1400 بروزرسانی: 27 شهریور 1400 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1984

به "تور زمستان ترکیه: سرپرست مس رفسنجان: اگر مسائل حل گردد، شنبه به ترکیه می رویم، 3 سال جوان تر شده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور زمستان ترکیه: سرپرست مس رفسنجان: اگر مسائل حل گردد، شنبه به ترکیه می رویم، 3 سال جوان تر شده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید