عیدی سال آینده؛ فعلا یک میلیون و 650 هزار تومان

به گزارش اخذ ویزا، تهران (پانا) - اعلام سازمان برنامه و بودجه در بخشنامه بودجه شرکت های دولتی، بانک ها وموسسات انتفاعی وابسته به دولت از مشخص عیدی یک میلیون 650 هزار تومانی برای سال بعد حکایت دارد که البته علی الحساب است.

عیدی سال آینده؛ فعلا یک میلیون و 650 هزار تومان

به گزارش ایسنا، ابلاغ بخشنامه بودجه 1401، شرکت های دولتی، بانکها و موسسات انتفاعی وابسته به دولت به روال چند سال اخیر، قبل از ابلاغ بخشنامه کل بودجه سال آینده انجام شده است و هر چند پیش بینی ها اولیه بوده و در نهایت در بخشنامه کل و لایحه بودجه اعداد و ارقام کلان معین خواهد شد، ولی نمایی کلی از برنامه اقتصادی دولت را نشان می دهد.

در بخشنامه بودجه شرکت ها در خصوص پیش بینی عیدی 1401، اعلام شده است که مبلغ پاداش سرانجام سال در بودجه پیشنهادی یک میلیون و 650 هزار تومان علی الحساب پیش بینی می گردد و مبلغ قطعی آن به تصویب هیات وزیران خواهد رسید.

این پیش بینی برای عیدی کارکنان دولت نیست و فعلا در بخشنامه بودجه شرکت ها آمده ولی در نهایت رقم عیدی کارکنان هر دو بخش متفاوت نخواهد بود.

رقم یک میلیون و 650 هزار تومانی عیدی سال آینده هم نهایی نیست و با تغییرات ضریب حقوق دستخوش افزایش خواهد شد، این در حالی است که در بودجه سال گذشته عیدی کارکنان یک میلیون و 200 هزار تومان پیش بینی شد، ولی در نهایت با توجه به تغییرات ضریب، هیات دولت در سرانجام سال اندازه عیدی را یک میلیون و 500 هزار تومان معین کرد.

در بودجه 1400 هم اندازه عیدی کارکنان در سرانجام سال یک میلیون و 500 هزار تومان برآورد شده بود که ممکن است با تغییرات اعمال شده در هیات دولت رقمی بالاتر مصوب گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1971

به "عیدی سال آینده؛ فعلا یک میلیون و 650 هزار تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عیدی سال آینده؛ فعلا یک میلیون و 650 هزار تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید