فحاشى فراستی علیه مرحوم على حاتمى

به گزارش اخذ ویزا، مسعود فراستی متولد 19 فروردین 1330 تهران و یکی از جنجالیترین منتقدان سینماست. فراستی این بار در برنامه هفت، علی حاتمی را مورد حمله قرار داد.

فحاشى فراستی علیه مرحوم على حاتمى

وقتی فراستی حتی به علی حاتمی هم رحم نمی نماید!!!

مسعود فراستی در برنامه دیشب هفت، مرحوم حاتمی را بهفتیشیسم اشیاء که نوعی اختلال روانی محسوب می گردد، متهم کرد!

فراستی که همیشه خود را فرم گرا معرفی می نماید، وقتی به علی حاتمی رسید، محتوا را مورد نقد قرار داد و با آثار سینمایی حاتمی به مثابه مستند برخورد کرد و گفت: وقتی شما با تاریخ به مثابه تاریخ مشخص کار می کنی و بخش هایی از آن را تکه تکه می گیری و حرف خود را می زنی، غلط است. این جعل و نگاه ارتجاعی به تاریخ است. این برخورد تاریخی من است. می گویم در تاریخ ما در شهریور 20 تا سقوط رضاخان، بر ما چه گذشته است؟ این به عنوان پس زمینه اثر هزار دستان است و به اشتباه آمده است. تو می توانی از تاریخ الهام بگیری، اما وقتی تاریخ را به مثابه مستند می نگری، باید بدان پایبند باشی.

فراستی حتی به مادر علی حاتمی نیز رحم نکرد و گفت: علاقه علی حاتمی نوستالژی است و بدترین نوستالژی علی حاتمی مادر است. او در نهایت علی حاتمی را به فتیشیسم اشیاء (یادگار پرستی وضعیتی روان شناختی است که در آن یک شی (fetish) یا بخشی از یک انسان سبب برانگیختگی جنسی و حتی در مواردِ خاص، ارضای جنسی می گردد) متهم کرد که به نوعی اختلال روانی جنسی محسوب می گردد.

مجله اینترنتی خبرنگاران

منبع: setare.com
انتشار: 11 آبان 1399 بروزرسانی: 11 آبان 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1230

به "فحاشى فراستی علیه مرحوم على حاتمى" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فحاشى فراستی علیه مرحوم على حاتمى"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید