فرناندس: منچستریونایتد بهترین باشگاه انگلیس است

به گزارش اخذ ویزا، هافبک پرتغالی شیاطین سرخ معتقد است منچستریونایتد بهترین باشگاه انگلیس است.

فرناندس: منچستریونایتد بهترین باشگاه انگلیس است

به گزارش خبرنگاران، برونو فرناندس که در پنجره نقل وانتقالات زمستانی اخیر انتها پس از کش وقوس های فراوان با قراردادی پنج و نیم ساله به ارزش 55 میلیون یورو به علاوه 25 میلیون یورو پاداش های در نظر گرفته شده، از اسپورتینگ لیسبون به منچستریونایتد پیوست، از این باشگاه به عنوان بهترین باشگاه انگلیس یاد کرد.

این هافبک پرتغالی که از زمان پیوستنش به منچستریونایتد تأثیر مثبتی روی تیم تحت راهنمایی اولگنار سولسشایر گذاشته، به طوری که شیاطین سرخ در 11 بازی اخیر خود تن به شکست نداده و در 8 بازی هم به پیروزی رسیده، در گفت وگوی زنده اینستاگرامی گفت: دیدگاهم برای آمدن به منچستریونایتد این است که من در یکی از بهترین باشگاه های دنیا هستم و منچستریونایتد از دید من بهترین باشگاه انگلیس است. هدفم این است تا در سال های آینده بهتر از چیزی که اکنون هستم، بشوم.

وی اضافه کرد: شاید من در حال حاضر سخت ترین بخش از حضورم در منچستریونایتد را پشت سر می گذارم چون بازیکنان کم کم بازی من را به رسمیت می شناسند و از نوع حرکات من، نحوه پاس دادن و چگونگی شوتزنی ام شناخت پیدا می نمایند که همین باعث می گردد در حال حاضر شرایط سخت باشد. به همین خاطر احتیاج به پیشرفت و کوشش بیشتری دارم و در کنارش باید از رقبا شناخت بیشتری پیدا کنم، چون تا آن موقع آنها هم از من شناخت بهتری پیدا خواهند کرد، اما باید خودم را برای درک مسائل آنها آماده کنم.

بازی های لیگ برتر انگلیس که از تاریخ 13 مارس (23 اسفند) بر اثر شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق درآمده است، از تاریخ 17 ژوئن (28 خرداد) از سرگرفته خواهد شد. منچستریونایتد در حال حاضر با 45 امتیاز در رده پنجم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس و در کوشش برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1046

به "فرناندس: منچستریونایتد بهترین باشگاه انگلیس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرناندس: منچستریونایتد بهترین باشگاه انگلیس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید