فیاضی: لیگ ملت ها برای ما محبت آمیز نیست، در تیم ملی رقابت سخت و محترمانه ای داشتیم

به گزارش اخذ ویزا، ملی پوش والیبال ایران گفت: هدف نخست تیم ایران در امسال کسب سهمیه المپیک است ولی کولاکوویچ برنامه هایی برای کسب نتایج خوب در لیگ ملت ها دارد و این مسابقات برای ما محبت آمیز نخواهد بود.

فیاضی: لیگ ملت ها برای ما محبت آمیز نیست، در تیم ملی رقابت سخت و محترمانه ای داشتیم

پوریا فیاضی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص حضورش در ترکیب نهایی تیم ملی والیبال در هفته های اول و دوم لیگ ملت های 2019 گفت: من همواره انگیزه زیادی در زندگی حرفه ای خود داشته ام ولی متاسفانه شرایط بازی در بالاترین سطح ملی را نداشتم. امسال اما از همان بدو ورود به اردوی تیم ملی شاهد یک رقابت بسیار سخت ولی محترمانه از سوی بازیکنان هم پستم بودم. من از حضور در تیم ملی در این دو ماه لذت بردم.

فیاضی ادامه داد: پوشیدن پیراهن تیم ملی بسیار لذت بخش است ولی از طرف دیگر باید نسبت به آن جوابگو باشید. از روز آدینه شاهد اظهار نظرات متعددی در خصوص تیم ملی خواهیم بود که امیدوارم همه آنها مثبت باشد. در هر حال، برد و باخت در لیگ طولانی ملت ها خواهد بود و من امیدوارم نتایجی کسب کنیم که بتوانیم به مرحله نهایی لیگ مسابقات راه پیدا کنیم.

وی توضیح داد: والیبال یک ورزش تیمی است و کسی به تنهای نمی تواند کاری برای آن انجام دهد. من در اردوی تیم ملی یاد گرفتم که با تمام وجود بجنگم و کوشش کنم چون بازیکنان بسیار شایسته ای در پست من در اردو حضور دارند. افتخار هر ورزشکاری است که در المپیک حضور داشته باشد ولی فعلاً صحبت کردن در خصوص آن زود است. در حال حاضر باید روی لیگ ملت ها تمرکز کنیم و بازی به بازی و ست به ست پیش برویم تا نتایج در خورد توجهی کسب کنیم.

قهرمان فصل گذشته لیگ برتر در خصوص اینکه آیا لیگ ملت ها می تواند در حکم بازی تدارکاتی برای ایران باشد، توضیح داد: تیم هایی می توانند این طور فکر نمایند که حداقل چند عنوان قهرمانی در لیگ جهانی دارند. تیم ملی تنها یک بار تا مرز دریافت مدال پیش رفت ولی مدال نگرفتیم. هدف نخست تیم ایران در امسال کسب سهمیه المپیک است ولی کولاکوویچ برنامه هایی برای کسب نتایج خوب در لیگ ملت ها دارد و این مسابقات برای ما محبت آمیز نخواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 5 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 220

به "فیاضی: لیگ ملت ها برای ما محبت آمیز نیست، در تیم ملی رقابت سخت و محترمانه ای داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیاضی: لیگ ملت ها برای ما محبت آمیز نیست، در تیم ملی رقابت سخت و محترمانه ای داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید