قرنطینه ایالت ویکتوریا در استرالیا

به گزارش اخذ ویزا، خبرگزاری خبرنگاران- با شناسایی 11 مورد جدید ابتلاء به کرونا در ایالت ویکتوریا در 24 ساعت گذشته، مقررات قرنطینه اجباری در سراسر این ایالت بمدت یک هفته اجراء می گردد.

قرنطینه ایالت ویکتوریا در استرالیا

به گزارش خبرنگاران؛ با شناسایی 11 مورد جدید ابتلاء به کرونا در ایالت ویکتوریا در 24 ساعت گذشته، مقررات قرنطینه اجباری در سراسر این ایالت بمدت یک هفته اجراء می گردد.

در پی افزایش نگران کننده موارد ابتلا به ویروس کرونا در ایالت ویکتوریا، معاون نخست وزیر این ایالت به توصیه مسئولان بهداشتی قرنطینه هفت روزه اظهار داشت.

جیمز مرلینو در کنفرانس خبری، اظهار داشت که طی شبانه روز گذشته 11 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا در این ایالت گزارش شده و مجموع مبتلایان به 26 مورد رسیده است.

وی با اعلام اینکه متاسفانه یکی از مبتلایان در بخش مراقبت های ویژه بستری بوده و حال مساعدی ندارد، گفت: از ساعت 12 نیمه شب آدینه، سراسر قلمرو ایالت ویکتوریا وارد قرنطینه می گردد و این قرنطینه دستکم تا هفت روز ادامه خواهد داشت.

مرلینو توضیح داد که با شروع قرنطینه، مردم تنها به پنج علت می توانند از خانه خارج شوند که شامل این موارد خواهد بود؛ خرید مایحتاج ضروری از فروشگاه هایی در شعاع 5 کیلومتری محل زندگی، رفتن به محل کار و تحصیل در صورت ضرورت، ورزش کردن به مدت حداکثر 2 ساعت با یک نفر دیگر، دریافت خدمات درمانی و یا مراقبت از فرد دیگری، دریافت واکسن کرونا.

در همین حال به گفته این مقام بلندپایه دولت ویکتوریا، دیگر تغییراتی که از نیمه شب امشب اعمال خواهند شد نیز به این توضیح است، استفاده از ماسک در همه جا حتی در فضا های روباز اجباری خواهد بود، تحصیل دانش آموزان در خانه، ادامه فعالیت مهد های کودک و مراکز نگهداری از بچه ها، برگزاری مسابقات ورزشی بدون تماشاگر، فعالیت کافه ها و رستوران ها به شکل بیرون بر، ممنوعیت برگزاری گردهمایی های عمومی و خصوصی همچنین سالن های ورزشی و آرایشگاه ها تعطیل خواهند شد .

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 2 تیر 1400 بروزرسانی: 2 تیر 1400 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1855

به "قرنطینه ایالت ویکتوریا در استرالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرنطینه ایالت ویکتوریا در استرالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید