لزوم حفظ هویت فرهنگی و توریست کرج با احیا بنا ها تاریخی و کار بر د ی

به گزارش اخذ ویزا، مدیر کل میراث فرهنگی، توریست و صنایع دستی البرز با اشاره به آغاز به کار شورا ششم کرج گفت: تکمیل پروژه ها نیمه تمام عمرانی، فرهنگی و توریست در اولویت امور مجموعه مدیریت شهری قرار گرفته است.

لزوم حفظ هویت فرهنگی و توریست کرج با احیا بنا ها تاریخی و کار بر د ی

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، توریست و صنایع دستی استان البرز، فریدون محمد روز سه شنبه 19 مر داد ماه 1400 ضمن اعلام این خبر، اعلام کرد: بر این اساس 7 کمیسیون تخصصی مجلس شهر کرج که در رأس آن ها کمیسیون های شهر ساز و معماری، سلامت و محیط زیست و خدمات شهر ی، فرهنگی، هنری، اجتماعی، ورزشی و جوانان قرار گرفته است با هدف ارائه خدمات بهینه به شهر وند ان معین و آغاز به کار کرد.

مدیر کل میراث فرهنگی، توریست ی و صنایع دستی البرز اظهار کرد: شهر کرج در مقطع کنونی احتیاج مند طراوت و سر زندگی در ابعاد گو نا گون اجتماعی، فرهنگی، هنر ی، تاریخی و … است تا شهروند ان بتوانند از آن بهره مند شوند.

او در ادامه اضافه نمود: از جمله برنامه های پیشرو در حوزه توریست کرج احداث دریا چه مصنوعی در محدوده پل فر دیس است که به عنو ان پیشانی و شاهر اه ارتباطی چند ین استان هویت توریست ی شهر را احیاء می نماید.

او با تأکید بر لزوم همکاری دستگاه های مرتبط اظهار کرد: می توان با برطرف خلا ها فرهنگی، احیا بافت تاریخی و باغشهر کرج با هدف بهسازی تفرجگاه ها و فضا ها توریست از قبیل باغ فاتح و مجموعه کاخ مروارید مهر شهر و اتصال قلعه صمصام به پل دختر یک خط تاریخی-توریست ایجاد کرد.

محمد عنو ان کرد: با باز نگر و تدوین مهندسی فرهنگی و تهیه پیوست ها مطالعاتی زمینه لازم برای حفظ هویت فرهنگی و توریست شهر با احیا بنا ها تاریخی و کار بر د هم فراهم می گردد.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1949

به "لزوم حفظ هویت فرهنگی و توریست کرج با احیا بنا ها تاریخی و کار بر د ی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم حفظ هویت فرهنگی و توریست کرج با احیا بنا ها تاریخی و کار بر د ی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید