لغو نشست خبری روسیه - لهستان به دلیل ناهماهنگی، استادیوم غدیر، پر شد

به گزارش اخذ ویزا، نشست خبری بعد بازی دو تیم روسیه و لهستان به دلیل نا هماهنگی مسئولان برگزاری بازی با دو تیم، برگزار نشد.

لغو نشست خبری روسیه - لهستان به دلیل ناهماهنگی، استادیوم غدیر، پر شد

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی والیبال روسیه توانست در نخستین بازی هفته سوم لیگ ملت های والیبال 2019 در ارومیه تیم لهستان را سه بر یک شکست دهد.

در سرانجام این بازی که باید طبق برنامه معمول همه مسابقات نشست خبری سرمربیان و کاپیتان های دو تیم در سالن کنفرانس برگزار می شد، به دلیل ناهماهنگی مسئولان برگزاری بازی ها در ارومیه با کادرفنی دو تیم، نشست بعد بازی برگزار نشد.

در حالی که نزدیک به نیم ساعت تا آغاز بازی تیم ملی والیبال ایران مقابل کانادا در هفته سوم لیگ ملت های والیبال 2019 در ارومیه زمان باقی است، صندلی و سکوهای سالن غدیر ارومیه پر شد.

در حال حاضر دو تیم مشغول گرم کردن هستند تا خود را برای بازی نخستشان در این هفته آماده نمایند و این در حالی است که تماشاگران با صدا زدن اسامی تک تک ملی پوشان آنها را تشویق می نمایند و بازیکنان به سوی آنها می روند تا ابراز علاقه آنها را پاسخ دهند.

4600 صندلی شماره گذاری شده سالن غدیر ارومیه پر شده اما همچنان تماشاگران در حال ورود به سالن هستند و با در دست داشتن پرچم های ایران و پرچم های قرمز رنگ که روی آنها شعار ارومیه پایتخت والیبال نوشته شده تیم ملی را حمایت می نمایند.

ظرفیت صندلی ویژه بانوان که حدوداً 453 صندلی است نیز به صورت کامل پر شده اما بانوان نیز همچنان در حال ورود به سالن هستند و به صورت سر پا مشغول به تشویق کردن هستند.

مسئولان برگزاری مسابقه از آهنگ های سنتی آذری برای تمرین بازیکنان استفاده می نمایند که ملی پوشان با ریتم این آهنگ مشغول تقسیم شادی خود با تماشاگران شدند.

بسیاری از بازیکنان تیم ملی والیبال اصلیت ارومیه ای دارند که به همین دلیل طرفداران ارومیه ای برای بعضی از آنها (میلاد عبادی پور، سعید معروف، محمدرضا حضرت پور، پوریا فیاضی) شعارهای مخصوصی آماده نموده بودند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 233

به "لغو نشست خبری روسیه - لهستان به دلیل ناهماهنگی، استادیوم غدیر، پر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لغو نشست خبری روسیه - لهستان به دلیل ناهماهنگی، استادیوم غدیر، پر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید