لوزانو: بازیکن جدیدی به تیم ملی دعوت نخواهد شد، شاید با چین هم بازی کنیم

به گزارش اخذ ویزا، سرمربی تیم ملی والیبال تاکید نمود بازیکن جدیدی به این تیم دعوت نخواهد شد.

لوزانو: بازیکن جدیدی به تیم ملی دعوت نخواهد شد، شاید با چین هم بازی کنیم

با تور مسافرتی چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، رائول لوزانو پس از تمرین امروز (سه شنبه) تیم ملی والیبال گفت: تیم ملی در جنبه های مختلف در حال پیشرفت است و ما سعی می کنیم در فرصت باقی مانده به ترکیب کامل و مورد نظرمان برای مسابقات انتخابی المپیک برسیم.

وی ادامه داد: بازی های تدارکاتی درون گروهی در اردو برگزار می گردد و جز یکی از بازیکنان که به دلیل خستگی تمرین نکرد، بقیه مسئله ای ندارند. ما سعی می کنیم کار را به سمت گروهی پیش ببریم که قرار است در فرانسه بازی تدارکاتی انجام دهند. ما روز بیستم راهی فرانسه می شویم تا در روزهای 24 و 25 دو بازی تدارکاتی با این کشور انجام دهیم. ما برای تمرکز روی جزئیات به شدت کار می کنیم و من از شرایط تیم راضی هستم، البته شاید در بین دو بازی تدارکاتی با فرانسه و ژاپن یک بازی با تیم ملی چین هم برگزار کنیم. هدف ما در فرانسه هماهنگی تاکتیکی بازیکنان است.

سرمربی تیم ملی والیبال در خاتمه گفت: بازیکن جدیدی به تیم ملی دعوت نخواهد شد و شاکله اصلی تیمی که در انتخابی المپیک و لیگ جهانی بازی خواهد نمود، همین بازیکنان هستند.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 715

به "لوزانو: بازیکن جدیدی به تیم ملی دعوت نخواهد شد، شاید با چین هم بازی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لوزانو: بازیکن جدیدی به تیم ملی دعوت نخواهد شد، شاید با چین هم بازی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید