لپ تاپ های تازه اچ پی؛ ویژه دورکاران

به گزارش اخذ ویزا، شرکت اچ پی، دیروز در نمایشگاه CES 2022 ازمحصولات تازه خود رونمایی کرد. این شرکت محصولاتی برای کارمندان ادارات و کارمندانی که بصورت دورکاری فعالیت می کنند ارائه کرده است. در میان این محصولات یک کروم بوک مشاهده می شود که به طور خاص برای مشتریان سازمانی ساخته شده است.

لپ تاپ های تازه اچ پی؛ ویژه دورکاران

به گزارش خبرنگاران، کروم بوک نو اچ پی، Elite Dragonfly Chromebook Enterprise نام دارد. این کروم بوک دارای یک صفحه نمایش چرخشی 360 درجه چرخشی 13.5 اینچی می باشد. اچ پی می گوید این محصول اولین کروم بوک با ترک پد لمسی می باشد.

کروم بوک نو اچ پی، اولین کروم بوک است که از پلتفرم Intel vPro پشتیبانی می کند و برای کاربران سازمانی و مدیران فناوری اطلاعات طراحی شده تا امکان سرویس دهی به آن ها از راه دور وجود داشته باشد. این کروم بوک از 32 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی را پشتیبانی می کند همچنین دارای برخی ویژگی های امنیتی مانند صفحه نمایش حریم خصوصی و دوربین حریم خصوصی می باشد. این محصول قرار است در آوریل عرضه شود، اما هنوز قیمت آن مشخص نمی باشد.

محصول دیگر شرکت اچ پی، HP Elite Dragonfly G3 نام دارد. سیستم عامل این نوت بوک، ویندوز 11 می باشد. یک صفحه نمایش 13.5 اینچی، پردازنده نسل دوازدهم Intel Core، حداکثر 32 گیگابایت رم و حداکثر 2 گیگابایت حافظه SSD دارد. این محصول در رنگ های آبی و نقره ای عرضه می شود. این نوت بوک در ماه مارس عرضه خواهد شد. قیمت آن هنوز مشخص نیست.

محصولات دیگر ال جی در نمایشگاه CES 2022

رایانه رومیزی HP Envy نو برای مشتریان محل کار و دورکاران معرفی شده است. این رایانه رومیزی از نرم افزار پیشرفته شرکت اچ پی بنام Duet استفاده می کند که از طریق آن می توان صفحه لمسی و قلم تبلت را به رایانه شخصی متصل کرد. همچنین با استفاده از نرم افزار HP QuickDrop می توان برای به اشتراک گذاری تصاویر تلفن همراه روی رایانه شخصی، استفاده کرد. از نرم افزار PhotoMatch، نیز می توان برای تشخیص چهره مبتنی بر هوش مصنوعی به منظور جستجوی سریع تر تصاویر استفاده کرد.

HP Envy، دارای پردازنده های نسل دوازدهم اینتل، گرافیک Nvidia GeForce RTX 3080 Ti، حداکثر 128 گیگابایت رم و حداکثر 2 ترابایت فضای هارد دیسک می باشد. این محصول در بهار 2022 عرضه می شود و قیمت آن هنوز مشخص نمی باشد.

نوت بوک HP ZBook Firefly G9 از دیگر محصولاتی بود که دیروز از طریق اچ پی معرفی گشت. این دستگاه دارای ویژگی هایی مانند پردازنده گرافیکی Nvidia T550 و حداکثر 64 گیگابایت رم است وبرای کار در حین حرکت طراحی شده است. این محصول نیز در ماه مارس عرضه خواهد شد. قیمت این محصول نیز مشخص نمی باشد.

منبع: androidauthority

منبع: فرارو
انتشار: 27 اسفند 1400 بروزرسانی: 27 اسفند 1400 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 2180

به "لپ تاپ های تازه اچ پی؛ ویژه دورکاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لپ تاپ های تازه اچ پی؛ ویژه دورکاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید