مسکو: تحریم های جدید کانادا علیه روسیه بی پاسخ باقی نمی ماند

به گزارش اخذ ویزا، خبرنگاران: سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد که تحریم های جدید کانادا علیه این کشور بی پاسخ باقی نخواهد ماند.

مسکو: تحریم های جدید کانادا علیه روسیه بی پاسخ باقی نمی ماند

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، الکساندر لوکاشویچ سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه گفت: تحریم های جدید که توسط کانادا علیه روسیه اعمال شده بی پاسخ باقی نخواهد ماند.

وی اضافه کرد: تحریم های جدید تنها نقاط منفی بیشتری به روابط میان روسیه و کانادا خواهد اضافه کرد روابطی که در بهترین شرایط خود قرار ندارد.

چند روز پیش نیز دمیتری پسکوف سخنگوی کرملین ضمن محکوم کردن اقدام اتحادیه اروپا در تمدید تحریم ها علیه روسیه و غیرقانونی دانستن آن، تأکید کرد که روسیه به طور مناسب به این اقدام پاسخ خواهد داد.

مقام های اتحادیه اروپا اعلام کردند که وزرای خارجه این اتحادیه تصمیم گرفته اند که تحریم های مالی علیه مسکو به بهانه بحران اوکراین را به مدت شش ماه دیگر یعنی تا 31 ژانویه سال 2016 تمدید نمایند.

سخنگوی کرملین گفت: روسیه با تدابیر مناسب به تحریم های اتحادیه اروپا پاسخ خواهد داد که شامل ممنوعیت واردات مواد غذایی از اروپا خواهد بود. تدابیر محدود نماینده نه تنها به ضرر مشارکت نمایندگان در فعالیت های مالی در روسیه خواهد بود، بلکه به ضرر منافع مالیات دهندگان در کشورهای اروپایی نیز خواهد شد.

نتایج آنالیز مؤسسه تحقیقات مالی اتریش نشان می دهد که اگر شرایط در تحریم های اعمال شده علیه روسیه تغییر نکند، اتحادیه اروپا بیش از 114 میلیارد دلار از این تحریم ها زیان خواهد دید.

پس از سقوط یک هواپیمای مسافربری خطوط هوایی مالزی در جولای 2014 میلادی در شرق اوکراین، اتحادیه اروپا تحریم هایی را علیه بخشهای بانکی، نفت و صنایع نظامی روسیه اعمال نموده است.

در ماه مارس، رهبران اروپایی توافق کردند که تحریم های وضع شده علیه روسیه را با اجرای کامل توافقنامه مینسک گره بزنند و تا زمانی که این توافقنامه به طور کامل اجرا نشود، تحریم های روسیه را لغو ننمایند.

.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 316

به "مسکو: تحریم های جدید کانادا علیه روسیه بی پاسخ باقی نمی ماند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسکو: تحریم های جدید کانادا علیه روسیه بی پاسخ باقی نمی ماند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید