مشکل قطع تماس ها در آیفون 12 و 13 حل شد

به گزارش اخذ ویزا، اپل به روزرسانی iOS 15.1.1 را برای گوشی های آیفون عرضه نموده که اگرچه جزئی است، اما عملکرد قطع تماس را بهبود می بخشد.

مشکل قطع تماس ها در آیفون 12 و 13 حل شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از انگجت، اپل به تازگی iOS 15.1.1 را عرضه نموده است و اگر آیفون 12 یا آیفون 13 شما مسئله ای در زمینه قطع تماس ها دارد این به روز رسانی مشکل شما را حل خواهد نمود. این به روزرسانی به طور خاص برای مدل های جدیدتر گوشی های اپل برای بهبود عملکرد قطع تماس عرضه شده است.

انتشار این نسخه تقریبا یک ماه پس از راه اندازی iOS 15.1 به وسیله این غول فناوری انجام شده است و ویژگی SharePlay که کاربران آیفون مدت ها منتظر آن بودند را فعال کرد. SharePlay به کاربران امکان می دهد در هنگام برقراری تماس با برنامه FaceTime با دوستان خود فیلم و برنامه هایی را دیدن نمایند و یا به موسیقی گوش دهند. بعلاوه کاربران می توانند هر آنچه را که در آیفون دیدن می نمایند به Apple TV ارسال نمایند.

در حالی که iOS 15.1.1 یک به روزرسانی نسبتا جزئی، اما کاربردی است، اما انتظار می رود iOS 15.2 ویژگی های مهم تری را به همراه داشته باشد. طبق اطلاعات مطرح شده از سوی MacRumers به روزرسانی نرم افزاری آینده iOS جستجوی لیست پخش را به برنامه Apple Music و قابلیت تغییر نام همگانی برچسب ها را به برنامه Reminders اضافه می نماید.

سیستم عامل iOS 15.2 هنوز در مرحله آزمایش بتا است، اما اکنون می توان iOS 15.1.1 را با رفتن به Software Update در قسمت General در تنظیمات تلفن همراه خود دریافت کرد.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 آذر 1400 بروزرسانی: 29 آذر 1400 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 2082

به "مشکل قطع تماس ها در آیفون 12 و 13 حل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشکل قطع تماس ها در آیفون 12 و 13 حل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید