مصطفوی: هر 3 روز یک بار بازی می کنیم و تحت فشار هستیم، بازیکنان ما در شرایط نابرابر مایه می گذارند

به گزارش اخذ ویزا، مربی تیم فوتبال استقلال به تمجید از بازیکنان این تیم پرداخت و گفت که آنها در شرایط نابرابر با حریفان رقابت می نمایند.

مصطفوی: هر 3 روز یک بار بازی می کنیم و تحت فشار هستیم، بازیکنان ما در شرایط نابرابر مایه می گذارند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، صالح مصطفوی پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل گل گهر سیرجان گفت: درباره مسائل صحبت به میزان کافی شده است و ما باید به بازی ها بپردازیم. درباره بازی باید بگویم که متأسفانه استراحت ما نسبت به بقیه تیم ها کمتر بود. تیم ما می توانست فردا بازی کند و بازی بعدی اش را دهم تیر ماه انجام دهد. به هر علتی هیچ تغییری هم نسبت به زمان بندی بازی تیم های دیگر انجام نمی گردد.

وی در ادامه اضافه کرد: به هر علتی هر سه روز یک بار بازی می کنیم و تحت فشار هستیم، خستگی بازیکنان باعث شد به لحاظ مالکیت بازی کمتری نسبت به حریف داشته باشیم. ریکاوری مناسبی انجام خواهیم داد تا برای بازی بعدی آماده شویم. بچه های ما انسان های شریفی هستند که در شرایط نابرابر مایه می گذارند. امروز یک موقعیت جدی به حریف ندادیم و موقعیت های خوبی ایجاد می کردیم.

مربی تیم فوتبال استقلال خاطر نشان کرد: بارها موقعیت ایجاد کردیم و به نظر من استحقاق ما برد بود. ما هنوز شش بازی دیگر هم داریم و فاصله امتیازی مناسبی با تیم های پایین تر ایجاد نموده ایم. بازی حساسی با آلومینیوم داریم. بازی های سنگینی با سپاهان، نساجی و تراکتور هم خواهیم داشت و هنوز هیچ چیزی تمام نشده است. می خواهیم نتایج مناسب و در خور نام استقلال با وجود همه مسائلی که دست به گریبان هستیم، به دست بیاوریم.

مصطفوی بعلاوه در نشست خبری گفت: بازی سختی بود که توانستیم بدون گل خورده و با سه امتیاز از زمین خارج شویم. بچه ها کوشش خوبی داشتند و خدا را شکر با تدابیر مجیدی توانستیم بازی را پیروز شویم.

وی از پاسخ درباره سؤالی مبنی بر علت عدم حضور فرهاد مجیدی در نشست خبری و اختلافات سرمربی تیم با مدیریت باشگاه خودداری کرد و گفت: اگر سؤالی درباره بازی وجود دارد من در خدمت هستم.

مربی تیم فوتبال استقلال درباره برنامه این تیم برای بازی با آلومینیوم، خاطر نشان کرد: ما گام به گام جلو می رویم و برای هر بازی مجیدی استراتژی مخصوص آن بازی را در نظر می گیرد.

مصطفوی درباره شرایط مصدومیت محمد نادری گفت: هنوز با پزشک تیم صحبت نکردم و نمی دانم مصدومیتش تا چه حدی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 تیر 1400 بروزرسانی: 24 تیر 1400 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1894

به "مصطفوی: هر 3 روز یک بار بازی می کنیم و تحت فشار هستیم، بازیکنان ما در شرایط نابرابر مایه می گذارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصطفوی: هر 3 روز یک بار بازی می کنیم و تحت فشار هستیم، بازیکنان ما در شرایط نابرابر مایه می گذارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید