نکونام: بعضی تیم ها با خیال راحت تمرین می کردند و معین بود لیگ به تعویق می افتد، بیشتر تیم ها از این تأخیر ضربه می خورند

به گزارش اخذ ویزا، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان اعتقاد دارد تأخیر در برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال به خاطر ناآمادگی بعضی تیم های حاضر در این رقابت ها بوده است.

نکونام: بعضی تیم ها با خیال راحت تمرین می کردند و معین بود لیگ به تعویق می افتد، بیشتر تیم ها از این تأخیر ضربه می خورند

به گزارش خبرنگاران، جواد نکونام درباره تعویق شش روزه لیگ برتر فوتبال گفت: همه چیز فوتبال مان به هم می آید. یکی دو تیم آماده نبودند که بازی ها به تعویق افتاد. امیدوارم کرونا هر چه زودتر از بین برود. قطعاً کشورمان بابت کرونا شرایط خوبی ندارد، اما اتفاقی در چهار یا پنج روز نمی افتد. اسپانیا را دو هفته تعطیل کردند تا قرنطینه شروع گردد و مطمئنم هیچ اتفاقی با پنج روز در تهران رخ نمی دهد. برای تیم ملی بازی محبت آمیز مقابل بوسنی گذاشته اند و 17 یا 18 آبان، اردوی تیم ملی شروع می گردد، چطور می خواهند لیگ را از 16 آبان شروع نمایند؟! این شاهکار برنامه ریزی است.

وی با بیان اینکه تیمش بر مبنای برنامه اعلام شده توسط فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برنامه اش را دنبال می کرد، گفت: این تعویق به نفع تیم هایی است که شرایط خوبی ندارند و آنها از این فرصت استفاده می نمایند. ما از این تعویق ناراحت و گلایه مند هستیم. بیشتر تیم ها از تأخیر ایجاد شده ضربه خواهند خورد و این موضوع به نفع ما نیست.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در ادامه نقدها خود از تعویق مسابقات توضیح داد: تیمی که در طول دو یا سه هفته اول نتواند خوب امتیاز بگیرد، در ادامه به آن یاری می نمایند تا نتیجه بگیرد. شرایط نابرابر است، اما تصمیمات گرفته شده است. تیم هایی که سازمان و برنامه ریزی نداشتند با خیال راحت تمرین می نمایند و معین بود آنها می دانستند بازی ها برگزار نمی گردد. قطعاً کرونا در چهار یا پنج روز از بین نمی رود.

نکونام درباره شرایط فولادی ها گفت: کرونا احتیاج به مراقبت دارد، اما شرایط خوبی داریم. ما سال گذشته بیشترین ضربه را از کرونا خوردیم، اما تا به امروز مشکل خاصی نداشتیم و بچه ها از خود مراقبت می نمایند. پیش بینی همه چیز را نموده ایم، اما در فوتبال ایران باید آماده همه اتفاقات باشید.

وی که با برنامه ورزش و مردم گفت وگو می کرد، در ادامه بیان نمود: این مصدومیت ها در این شرایط زیاد و جدی می گردد و همه دیدیم پس از کرونا، شرایط بازیکنان چگونه بود. مطمئن باشید برای ما فوتبالی ها، سلامت مردم و بازیکنان از همه چیز مهمتر است و اگر کرونا نباشد، مهم نیست بازی ها دو ماه به تعویق بیفتد یا هر مدت دیگر، اما با پنج روز هیچ جای دنیا نمی توانید کاری کنید و قرنطینه ای هم وجود ندارد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در خصوص اینکه پرسپولیس یا استقلال در پنج روز به آمادگی کامل نمی رسند، گفت: اینکه ببینیم در یک هفته اتفاقی می افتد یا خیر، درست نیست. وقتی قرار است یک بازی برگزار گردد و سپس تیم ملی بازی محبت آمیز داشته باشد، باعث می گردد فرصتی برای سایر تیم ها ایجاد گردد. ما کمی بازی نموده ایم و این اتفاقات را دیدیم.

برنامه ریزی کاملاً معین بود و جنگی نابرابری میان تیم هایی است که زحمت می کشند، با تیم هایی که به مرور زمان زحمت می کشند!، نکونام ضمن بیان این جمله توضیح داد: بالا و پایین زیادی در فوتبال دیدم و نه درباره بالای آن صحبت کردم، نه در خصوص پایین آن. همواره در فوتبال به هر مسابقه نگاه می کنم و جلو می روم. پس از آن هر اتفاقی رخ داد، خدا را شکر.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آذر 1399 بروزرسانی: 10 آذر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1292

به "نکونام: بعضی تیم ها با خیال راحت تمرین می کردند و معین بود لیگ به تعویق می افتد، بیشتر تیم ها از این تأخیر ضربه می خورند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکونام: بعضی تیم ها با خیال راحت تمرین می کردند و معین بود لیگ به تعویق می افتد، بیشتر تیم ها از این تأخیر ضربه می خورند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید