معرفی مرکز خرید طوبی چیتگر تهران به همراه آدرس

به گزارش اخذ ویزا، مرکز خرید طوبی چیتگر بدلیل ویژگی های خاصی که دارد جز بهترین مراکز خرید در تهران است. با ما در خبرنگاران همراه شوید تا با این مرکز خرید بیشتر آشنا شویم .

معرفی مرکز خرید طوبی چیتگر تهران به همراه آدرس

مجتمع تجاری - اداری طوبی چیتگر تهران

مجتمع طوبی چیتگر که در اتوبان تهران - کرج ، شهرک گلستان ، بلوار کوهک ، جنب خیابان نسیم 16 واقع شده است، یکی از ویژه ترین مراکز خرید غرب تهران محسوب می شود. با ما در همراه شوید .

این مجتمع در زمینی به مساحت 9000 مترمربع با زیربنای 105.000 مترمربع در تاریخ 1394/06/12 به طور رسمی افتتاح شد.

ویژگی های مجتمع تجاری اداری طوبی چیتگر در شهر تهران

مجتمع طوبی ، به واسطه داشتن چند ویژگی از سایر مجتمع ها متمایز است. اولین ویژگی و شاید مهمترین ویژگی مجتمع طوبی قرار دریافت در منطقه 22 تهران است. این منطقه به دلیل داشتن امتیازات بسیاری از جمله شهرداری های نمونه تهران به شمار می آید.

ویژگی دیگر این مجتمع نزدیک بودن به مترو ایستگاه چیتگر است. با این حساب اگر بخواهید از هر جای تهران به این مرکز خرید سری بزنید، کافی است به نزدیک ترین ایستگاه مترو واقع در نزدیکی محل سکونت تان بروید.

ویژگی منحصربه فرد دیگری که این مجتمع دارد نزدیکی به دریاچۀ مصنوعی خلیج فارس است که در فاصله اندکی ازغرب این مجتمع واقع شده .

ویژگی دیگر این مجتمع نزدیک بودن به پارک چیتگر است. بنابراین می توان نتیجه گرفت که این منطقه به واسطه نزدیک بودن به پارک چیتگر و همچنین دریاچۀ مصنوعی خلیج فارس از آب و هوای بسیار مطبوعی برخوردار است. پس حتما سعی کنید سری به این منطقه منحصربه فرد تهران بزنید.

مشخصات مرکز خرید طوبی چیتگر، ویژه ترین مرکزخرید غرب تهران

مجتمع تجاری اداری طوبی چیتگر، از قسمت های مختلفی تشکیل شده است. از جمله این قسمت ها می توان به هایپرمی در طبقه زیرهم کف با مساحت 4.000 متربع ، 700 واحد تجاری با زیربنای 19.000 مترمربع در 5 طبقه ، 100 واحد اداری با زیربنای 12.000 مترمربع در 10 طبقه ، رستوران ها ، شهربازی سرپوشیده، کارواشی که در طبقه p1 قرارگرفته و همچنین تالار پذیرایی بسیار زیبا و منحصربه فرد لبینا که در بلوک B و به مساحت 3300 مترمربع است، اشاره کرد.

رستوران های مجتمع تجاری اداری طوبی چیتگر در تهران

این مجتمع همچنین از رستوران های بسیار زیبایی تشکیل شده است. مجتمع طوبی شامل 3 رستوران تشریفات است که در 5 طبقه و در مساحت 1500 مترمربع در بلوک های A ، B ، C به صورت پوشیده و سرباز واقع شده است.

از جمله رستوران های سرباز این مجتمع رستوران سرباز بام مهتاب است که دربلوک B و درطبقه 7 قرار گرفته؛ همچنین در طبقه چهارم تجاری در مساحتی بالغ بر 250 متر، 2 رستوران سنتی و ایتالیایی قرار گرفته؛ در طبقه منفی یک نیز فوت کورتی به مساحت 1500 متر واقع شده است.

در طبقه همکف مجتمع طوبی چیتگر نیز فست فود ویژه ای قرار گرفته است. کافی شاپ های این مجتمع نیز در طبقات همکف و چهارم قرار گرفته است.

امکانات مرکز خرید طوبی چیتگر تهران

از دیگر امکانات این مجتمع، داشتن پارکینگ طبقاتی با ظرفیت 2000 واحد ، 18 پله برقی ، 2 آسانسور پانوراما ، 4 آسانسور با ظرفیت 13 نفر در 2 قسمت از منطقه تجاری ، 4 آسانسور با ظرفیت 13 نفر در 2 قسمت از منطقه تجاری و همچنین اداری ، 4 آسانسور با ظرفیت 20 نفر درقسمت تالارها ، داشتن نوار نقاله به منظور ارتباط مابین هایپرمارکت و پارکینگ ، سیستم اعلان و اطفای حریق ، سیستم برق اضطراری ، سیستم تهویه مطبوع ، سیستم چیلر جذبی برای ایجاد سرمایش است.

آدرس مرکز خرید طوبی چیتگر تهران

آدرس مرکز خرید طوبی چیتگر تهران : اتوبان تهران - کرج ، شهرک گلستان ، بلوار کوهک ، جنب خیابان نسیم 16 ، مرکز خرید طوبی چیتگر

بیشتر بخوانید :

منبع: مجله دلگرم
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 28 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1205

به "معرفی مرکز خرید طوبی چیتگر تهران به همراه آدرس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی مرکز خرید طوبی چیتگر تهران به همراه آدرس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید