محمدی: منتظر خبرهای خوبِ کشتی از جاکارتا هستیم، متاسفم تهران با آن سابقه دیگر تیمداری نمی کند

به گزارش اخذ ویزا، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان گفت: گرچه می دانم به دلیل استفاده چند تیم از کشتی گیران روسی الاصل، رقابت های سختی را در پیش داریم اما منتظر خبرهای خوب از جاکارتا هستیم.

محمدی: منتظر خبرهای خوبِ کشتی از جاکارتا هستیم، متاسفم تهران با آن سابقه دیگر تیمداری نمی کند

غلامرضا محمدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد وضعیت تیم آرش بابل در آستانه شروع لیگ برتر کشتی آزاد گفت: خوشبختانه سال جاری چند تیم خوب در مسابقات حضور دارند و رقابت ها یکطرفه نخواهد بود. با این حال متاسفم که خیلی از استان های کشتی خیز در لیگ نماینده ای ندارند از جمله تهران. خیلی ناراحت نماینده است که تهران با این وسعت و عَقبه، تیمی ندارد، در حالی که در سال های گذشته شاهد حضور تیم هایی چون راه آهن، نفت، پاس و... در مسابقات بودیم که تیم های خوبی هم بودند. پرسپولیس و استقلال هم در برهه ای تیمداری کردند که به مشکل خورده و حضورشان منتفی شد، امیدوارم در سال های آینده شاهد حضور آنها و نمایندگانی از استان های خراسان، کرمانشاه، همدان و... در لیگ باشیم. این موضوع گرمابخش لیگ خواهد شد.

سرمربی تیم آرش بابل در مورد اینکه با توجه به حضور محسن کاوه در رأس تیم بیمه رازی بابل، شاهد برگزاری دربی شمالی ها با حضور در سرمربی پیشین تیم ملی خواهیم بود، تاکید نمود: من خیلی به این موضوعات فکر نمی کنم، کشتی بالا و پایین زیاد دارد. هر کسی روبه روی ما قرار بگیرد، رقیب ماست.

محمدی در خصوص حضور تیم بزرگسالان در بازی های آسیایی جاکارتا نیز توضیح داد: خدا را شکر می کنم که تیم ملی کشتی آزاد پیش قراول قهرمانی های اخیر کشتی شد و پس از آن تیم فرنگی نوجوانان و کشتی آزاد و فرنگی جوانان به ترتیب قهرمان جهان و آسیا شدند. امیدوارم کشتی بزرگسالان هم ادامه دهنده این راه باشد، کشتی همیشه در مسابقات مختلف افتخارآفرین بوده و این بار هم می تواند تاثیر خوبی روی رنکینگ ایران در بازی های آسیایی داشته باشد. هرچند تیم هایی چون قزاقستان، ازبکستان، قرقیزستان و... از کشتی گیران روسی الاصل در ترکیب خود استفاده می نمایند و تا جایی که می دانم تیم های خوبی را در این مسابقات شرکت داده اند. به هر شکل ما منتظر خبرهای خوب از جاکارتا هستیم.

دارنده دو مدال نقره و دو برنز جهان ادامه داد: کشتی در حال حاضر کار بسیار سنگینی را در پیش دارد. حالا حتی مسابقات نونهالان آسیایی را هم برگزار می کنیم، ضمن اینکه جدا از نوجوانان، جوانان و بزرگسالان آزاد و فرنگی، تیم های امید، کشتی ساحلی، پهلوانی، آلیش و کلاسیک بانوان را هم داریم و در این شرایط انتظار این است که حمایت بیشتری از سوی مسئولان را ببینیم. خصوصا اینکه در رده های پایه عالی نتیجه گرفته ایم و این نوید روزهای خوبی را در کشتی می دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 شهریور 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 13

به "محمدی: منتظر خبرهای خوبِ کشتی از جاکارتا هستیم، متاسفم تهران با آن سابقه دیگر تیمداری نمی کند" امتیاز دهید

1 کاربر به "محمدی: منتظر خبرهای خوبِ کشتی از جاکارتا هستیم، متاسفم تهران با آن سابقه دیگر تیمداری نمی کند" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدی: منتظر خبرهای خوبِ کشتی از جاکارتا هستیم، متاسفم تهران با آن سابقه دیگر تیمداری نمی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید