محمود فکری: طرفداران بازیچه دست آقایان نشوند!

به گزارش اخذ ویزا، محمود فکری، سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: هر تیمی با استقلال بازی دارد، از انگیزه لازم و مضاعف برخوردار است که این مسئله کار ما را سخت می نماید.

محمود فکری: طرفداران بازیچه دست آقایان نشوند!

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، محمود فکری در نشست خبری پیش از بازی استقلال و آلومینیوم اراک گفت: قبل از آغاز صحبت هایم به خانواده محترم یونس علیشیری تسلیت عرض می کنم. بازی فردا بازی سختی است چون هر تیمی که با استقلال بازی دارد انگیزه لازم را دارد و کار ما را سخت خواهد نمود. آلومینیوم به جز یکی دو هفته اول سر و شکل خوبی در این هفته ها پیدا نموده و خطیبی سال گذشته با تیم ماشین سازی 2 برد از بازی با استقلال کسب نموده و این نشان می دهد کارش را بلد است.

وی اضافه کرد: این موضوع می تواند کار را برای ما سخت کند ولی ما در کوشش هستیم 3 امتیاز بازی فردا را کسب کنیم و شرایط را در جدول حفظ کنیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا بازی فردا را فدای دربی خواهد نمود یا خیر مطرح کرد: هم دربی برای ما مهم است و هم 3 امتیاز بازی فردا. ما باید سعی کنیم قبل از دربی آرامش را در تیممان حفظ کنیم. 3 امتیاز بازی فردا برای ما خیلی مهم است و این بازی فدای دربی نخواهد شد.

فکری در مورد شرایط دیاباته و نادری مطرح کرد: دیاباته به بازی می رسد و او در اردوی ما حضور دارد ولی نادری باید تمرینات را جداگانه انجام دهد تا مشکل خاصی برای این بازیکن در دربی به وجود نیاید.

وی در مورد تعویض مسعود ریگی و قائدی در بازی گذشته گفت: بهتر است وارد این موضوع نشویم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد شرایط میلیچ مطرح کرد: بحثی که استقلال چند سال درگیر آن بوده نظم، انضباط و دیسیپلین است و متاسفانه این موضوع در باشگاه ما کمرنگ شده است. یکی از مهمترین کارهای ما این است که نظم و انضباط را جا بیندازیم و همه بازیکنان باید صندلی خود را بدانند. میلیچ باید بداند وقتی بازی می نماید دلیلی ندارد و وقتی هم بازی نمی نماید دلیل خاصی نمی خواهد. ما بازیکنان نجیبی داریم که تا همینجا صبوری نموده اند و اگر قرار باشد یک بازیکن اینگونه رفتار کند آنوقت مدیریت کردن بقیه بازیکنان سخت می گردد و آن بازیکنان هم آلوده خواهند شد. به هیچ وجه اجازه نمی دهیم هیچ بازیکنی از حیطه مسئولیت خودش خارج گردد. میلیچ قرار است جلسه انضباطی اش بعد از بازی با آلومینیوم برگزار گردد و مشکل او هم حل می گردد.

فکری توضیح داد:هر بازیکنی بخواهد پایش را از گلیمش دراز کند با او برخورد می گردد ولی برخورد به معنی قطع همکاری نیست و آنها در کمیته انضباطی حاضر می شوند و پاسخ می دهند. ما تیم و بازیکنان یکدلی داریم چون مسائل زیادی داشتیم که با صبوری آنها را حل کردیم. شاید خیلی ها ندانند ولی بازیکنان ما تا الان فقط 10 در صد طلبشان را گرفته اند. وقتی بازیکنان ما در مقابل این مسائل صبوری نموده اند و حرفی نزده اند باید در مسائل دیگر هم نظم را رعایت نمایند. ما و باشگاه هم باید حواسمان باشد کسی این وسط کار را خراب نکند. هدف ما این است که با کوشش و یکدلی جلو برویم. استقلال باید در هر لیگی بالای جدول باشد و اگر مسائل خرده و ریز حل گردد این تیم می تواند هر سال قهرمانی کسب کند.

وی در مورد اینکه ممکن است بازی فردا در آلودگی هوای تهران برگزار گردد تاکید نمود: ما هر سال در زمستان این مسائل را داریم. امیدوارم این مساله زیاد تاثیری روی بازیکنان نگذارد. در این فصل با توجه به سرما همواره این شرایط را حتی در تمرینات هم داریم. از نظر من باید با آلودگی هوا هم مثل کرونا بسازیم.

وی در مورد نامه سازمان لیگ به تیم های برای شلوغ کردن نیمکت ها مطرح کرد: جا دارد از سازمان لیگ تشکر کنم که این قانون را عملی کرد چون فضای فیرپلی و بازی جوانمردانه باید رعایت گردد و اگر تیمی از این حربه ها استفاده کند بازی جوانمردانه از بین می رود. این نوع رفتارها باید متوقف گردد و مسئولان با تیم های متخلف برخورد محکم داشته باشند.تیم ها باید با آرامش به بحث فنی بپردازند تا اگر تیمی کار فنی خوب و شانس بیشتری داشت نتیجه لازم را کسب کند.

فکری در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید آیا صحت دارد به شما اولتیماتوم داده اند در صورت کسب نتیجه ضعیف مقابل آلومینیوم و پرسپولیس برکنار خواهد شد مطرح کرد: اولتیماتوم برای مربی که صدر جدول است؟ (با خنده) این همان داستانی است که گفتم، شاید باید خرج کنیم؟ شاید اولتیماتوم پاداشی است که دوستان برای ما درست کردند. از شما که نماینده هستید و سوال می کنید هم خواهش می کنم این سوالات را مطرح نکنید چون کسی که این سوال را می پرسد خودش را زیر سوال می برد.

وی یادآور شد: ما از 3 بازی خانگی بیرون از خانه 7 امتیاز کسب کردیم.ما از شما شناخت داریم و اصلا نباید این سوال ها را از طرف دیگران مطرح کنید. من به استقلال آمده ام و تمام کوششم را برای موفقیت تیم می کنم. شاید بعضی از رفتارهای من خوششان نیاید ولی کاری که ما می کنیم هیچ خودخواهی و نفس عماره ای در آن وجود ندارد. بارها گفته ام من به اندازه کافی در استقلال تجربه دارم و فضا را به خوبی می شناسم. از هواداران هم می خواهم چه قبل و چه بعد از دربی باید رفتارهایی نمایند که به نفع تیم باشد.خیلی از هواداران استقلال به ما یاری می نمایند و به ما انرژی خوب می دهند. روی صحبتم با هواداران است، آقایانِ هوادار استقلال بازیچه دست این و آن نشوید تا به امید خدا این تیم را به قهرمانی آسیا برسانیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 بهمن 1399 بروزرسانی: 20 بهمن 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1575

به "محمود فکری: طرفداران بازیچه دست آقایان نشوند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمود فکری: طرفداران بازیچه دست آقایان نشوند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید