مکالمه جالب یک پرسپولیسی با اسکوچیچ و ناراحتی تلخ سرمربی تیم ملی

به گزارش اخذ ویزا، محسن عاشوری سرمربی مستعفی تیم بادران تهران گفت: تصمیم عاقلانه در خصوص دراگان اسکوچیچ ادامه همکاری با او است.

مکالمه جالب یک پرسپولیسی با اسکوچیچ و ناراحتی تلخ سرمربی تیم ملی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، محسن عاشوری در مورد عملکرد تیم ملی در منامه گفت: آنچه که من از تیم ملی در منامه دیدم این بود که تیم ملی بازی به بازی هماهنگ تر می شد و اوج هماهنگی تیم ملی در بازی با عراق بود که حتی یک فرصت هم به تیم حریف نداد و جدا از گلی که به ثمر رساند می توانست سه گل دیگر به ثمر برساند و با نتیجه 4-0 عراق را شکست دهد.

وی اضافه نمود: این نشان می دهد که تاثیرات حضور اسکوچیچ در تیم ملی مثبت بوده و تصمیم عاقلانه ادامه همکاری با او است. البته که تیم ملی برای صعود مقتدرانه به جام جهانی باید بهتر گردد و روی نقاط ضعف خود کار کند که حتما سرمربی تیم ملی هم به این موضوع اشراف دارد.

عاشوری در مورد اینکه آیا بهتر نیست تیم ملی در این برهه از زمان به دنبال یک مربی عظیم تر باشد؟ گفت: تجربه ثابت نموده مربیان کروات در فوتبال ایران پیروز بوده اند. آنها فوتبال ایران را به خوبی می شناسند و مسایل بدنی برای آنها اهمیت بالایی دارد که این موضوع به پیروزیت در زمین فوتبال یاری می نماید.

وی اضافه نمود: لزوما مربی تیم ملی نباید اسمی باشد. مربی که بتواند روی تیم تاثیر بگذارد کافی است و اسکوچیچ این کار را به خوبی انجام داده است.

عاشوری ادامه داد: یک بار که مربی خوشه طلایی بودم با اسکوچیچ در هتل المپیک برخورد کردم. بانی این ملاقات وحید هاشمیان بود. از مصاحبه هایی که علیه او می شد ناراحت بود. به شوخی به او گفتم مهم نیست که دیگران در مورد تو چه می گویند. مهم این است که من تو را قبول دارم که خندید! خارج از شوخی من اسکوچیچ را زمانی که سرمربی تیم ملوان می شناختم و مربیگری او را دنبال می کردم. او در هر تیمی بوده تاثیر مثبت از خود به جا گذاشته است و عملکرد او در تیم ملی نشان داد اگر بازیکنان عظیم و تیم های عظیم در اختیار داشته باشد حرف های زیادی برای گفتن دارد. در حال حاضر و با توجه به تاثیر مثبتی که در تیم ملی از خود به جا گذاشته تصمیم عاقلانه ادامه همکاری با او است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 تیر 1400 بروزرسانی: 14 تیر 1400 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1875

به "مکالمه جالب یک پرسپولیسی با اسکوچیچ و ناراحتی تلخ سرمربی تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مکالمه جالب یک پرسپولیسی با اسکوچیچ و ناراحتی تلخ سرمربی تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید