ناگفته های عجیب درباره حسن یزدانی

به گزارش اخذ ویزا، بهنام احسانپور روز آدینه در گفت وگویی در مورد علت شکست حسن یزدانی برابر دیوید تیلور آمریکایی در فینال وزن 86 کیلوگرم پیکار های جهانی 2022 بلگراد اظهار کرد: کادرفنی تمام مواردی که در کشتی با تیلور لازم بود را پیش بینی نموده بود، اما حسن در روز مسابقه مثل همواره نبود. صبح روز مسابقه با تیلور وقتی حسن را دیدم که به لحاظ روحی اصلا خوب نیست. نمی دانم چه اتفاقی افتاده بود، اما مدل رفتارش مثل قبل نبود تا و این موضوع کاملا مشهود بود و به لحاظ روحی نتوانست خودش را جمع کند و در آن مبارزه وقتی هم امتیاز از دست می داد، بی تفاوت بود و وا می داد. علت اینکه از نظر روحی شرایط خوبی نداشت را نمی دانم که شخصی بود یا چیز دیگری، اما به لحاظ تاکتیکی همه موارد پیش بینی و به او گفته شده بود.

ناگفته های عجیب درباره حسن یزدانی

سرمربی تیم کشتی آزاد نوجوانان در خصوص اینکه یزدانی در خصوص شرایط روحی خود یا مربیان صحبت نموده بود یا خیر؟ پاسخ داد: چیزی نمی گفت. با او به مسابقات زیادی رفته ام، او وقتی کمی گوشه گیر می گردد یعنی به لحاظ روحی مسئله ای وجود دارد. روز مسابقه با تیلور حسن اصلا کاری با کسی نداشت.

ملی پوش اسبق تیم ملی کشتی آزاد در خصوص صحبت های پدرش پس از بازگشت تیم ملی در فرودگاه مبنی براینکه علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی پیش از مسابقه به یزدانی گفته بود با یک سنگین وزن تمرین سنگین داشته باشد، اظهار داشت: این موضوع درست نیست و من آنجا بودم. اصلا دبیر زمانی که حسن تمرین می کرد آنجا نبود. حسن با تصمیم خودش با اباذر اسلامی سرشاخ شد. اصلا کسی به او نگفت این کار را انجام بدهد. من آنجا بودم، حتی اباذر اسلامی 3 مرتبه به حسن گفت، مسابقه داری فشار را کمتر کن، اما خودش گفت من عادت دارم. تقریبا 20 تا 25 دقیقه با اباذر اسلامی سرشاخ شد و من و آقا پژمان به او گفتیم این کار را نکن. انقدر فشار رویش بود که هر چه مربیان گفتند قبول نکرد و گفت من به این شیوه عادت دارم.

منبع: فرارو
انتشار: 22 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1402 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 2430

به "ناگفته های عجیب درباره حسن یزدانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناگفته های عجیب درباره حسن یزدانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید