نصب نرم افزار روسی در همه گوشی های روسیه اجباری شد

به گزارش اخذ ویزا، روسیه ملزم کرد همه دستگاههای هوشمند از جمله تلفن ها، رایانه ها و تلویزیونها در این کشور نرم افزار روسی از پیش نصب شده داشته باشند.

نصب نرم افزار روسی در همه گوشی های روسیه اجباری شد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

این قانون از روز پنج شنبه به بعد شامل حال همه دستگاه های فراوری شده در روسیه می گردد. روسیه این قانون را راهی برای یاری به شرکتهای نرم افزاری روسی در رقابت با شرکتهای بین المللی می داند.

این قانون ممکن است برای اپل مشکل ساز گردد و به قانون علیه این شرکت آمریکایی تبدیل گردد. اما اپل ماه گذشته موافقت کرد به کاربران اجازه دهد نرم افزار روسی را در روسیه نصب نمایند.

این شرکت خاطرنشان کرد اپلیکیشن های طراحان روسی را به کاربرانی که گوشی شان را فعال می نمایند، عرضه خواهد نمود اما همه اپلیکیشن ها چک می شوند تا اطمینان حاصل گردد سیاستهای حریم خصوصی و امنیتی اپل را رعایت می نمایند.

این انعطاف پذیری به معنای آن است که کاربران می توانند در هنگام تنظیم دستگاهشان، اپلیکیشن های روسی را به جای اپلیکیشن های خارجی نصب نمایند.

تیان ژانگ، یک طراح iOS در توییتی، ویدیویی را از فرآیند تنظیمات جدید به اشتراک گذاشت. صفحه نمایش در مرحله تنظیمات، عبارت مطابق با قوانین روسیه، اپلیکیشن های موجود برای دانلود را مشاهده کنید را نشان می دهد. با انتخاب گزینه ادامه، کاربر به فهرستی از اپلیکیشن های روسی راهنمایی می گردد.

بر اساس گزارش بیزنس اینسایدر، روسیه در کوشش برای رویارویی با شرکتهای فناوری آمریکایی در این کشور و تحکیم اتکا به اینترنت تحت کنترل دولت است. روسیه ماه گذشته دسترسی به توییتر را در واکنش به امتناع این شرکت از حذف محتوای ممنوع آهسته کرد اما به اشتباه بسیاری از وب سایتهای دولتی از جمله وب سایت کرملین قطع شدند.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 30 فروردین 1400 بروزرسانی: 30 فروردین 1400 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1752

به "نصب نرم افزار روسی در همه گوشی های روسیه اجباری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصب نرم افزار روسی در همه گوشی های روسیه اجباری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید