تور دبی ارزان: نمایشگاه اکسپو دبی تا به امروز صدها هزار بازدید را به ثبت رسانده است

به گزارش اخذ ویزا، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، نمایشگاه اکسپو دبی تا به امروز صدها هزار بازدید را به ثبت رسانده است.

تور دبی ارزان: نمایشگاه اکسپو دبی تا به امروز صدها هزار بازدید را به ثبت رسانده است

با تور دبی ارزان در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

اکسپو دبی با حضور غرفه های کشورهای مختلف از یکم اکتبر شروع بکار نموده و آمار بازدید از اکسپو در طول یک هفته با 12 درصد افزایش روبرو بوده است.

این آمار تمامی دارندگان بلیت های فیزیکی را شامل می گردد، اما اعضای هیات نمایندگان و میهمانان شرکت کنندگان بین المللی و کارکنان اکسپو شامل این آمار نمی شوند.

به گفته معاون ارتباطات اکسپو، بیش از 100 هزار نفر از بازدیدکنندکان دو بار و بیش از 35 هزار نفر بیش از سه بار از این مکان بازدید نموده اند. از زمان شروع اکسپو بازدیدکنندگانی از 181 کشور از این مکان بازدید نموده اند.

شمار بازدیدکنندگان مجازی نیز از یکم اکتبر تا به امروز به 9.3 میلیون نفر رسیده است. در روز نخست فعالیت اکسپو بیش از 53 هزار نفر از این مکان بازدید کردند.

مسئولان اکسپو اعلام کردند بلیت رایگان در اختیار افراد زیر 18 سال، 60 ساله و بالاتر، افراد کم توان، خانه دارها، رانندگان تاکسی و کارکنان بیمارستان ها قرار می گیرد.

این رویداد تا 31 مارس سال 2022 یعنی به مدت شش ماه با حضور بیش از 190 کشور از جمله ایران ادامه خواهد داشت. ایران سال جاری با روایتی از شهرزاد قصه گو و با شعار ایران؛ تمدن کهن و راسخ تنوع اقوام و میزبان ملت ها در اکسپو دبی حضور دارد.

منبع: همگردی
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 2050

به "تور دبی ارزان: نمایشگاه اکسپو دبی تا به امروز صدها هزار بازدید را به ثبت رسانده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی ارزان: نمایشگاه اکسپو دبی تا به امروز صدها هزار بازدید را به ثبت رسانده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید