نمایش قدرت روسیه به ناتو با شلیک موشک های کالیبر در دریای سیاه

به گزارش اخذ ویزا، رسانه ها از رزمایش گسترده ارتش روسیه وشلیک موشک های کروز، جنگال و پرواز جنگنده ها در منطقه رزمایش در دریای سیاه خبر دادند.

نمایش قدرت روسیه به ناتو با شلیک موشک های کالیبر در دریای سیاه

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رسانه ها از شلیک موشک های کروز کالیبر روسیه در دریای سیاه و در نمایش قدرت به تحرکات نطامی اخیر ناتو در منطقه اطلاع دادند.

به نوشته روزنامه سان به نقل از خبرگزاری تاس ناوچه های روسی سه شنبه چندین موشک کروز در دریای سیاه پرتاب کردند. این در حالی است که تصاویر جدید ماهواره ای نیز صف آرایی نظامی روسیه نزدیک اوکراین و استقرار جنگنده هایسوخو- 30 در کریمه را نشان می دهد.

بر اساس این گزارش، شلیک موشک های کروز کالیبر در حالی انجام شد که بیش از 20 فروند ناو جنگی ناوگان دریای سیاه روسیه تمرین مشترکی را با خدمه هواپیماهای سوخو-25 برگزار کردند. در این رزمایش 50 فروند هواپیمای جنگی در شرکت دارند.

سخنگوی ارتش روسیه همچنین از حضور قایق های موشک انداز، کشتی های جنگی ضد زیردریایی و کشتی های تهاجمی آبی، خاکی ، برای دفع دشمن صوری و تمرین جنگال اطلاع داد .

این در حالی است که همزمان با تقویت مواضع نظامی روسیه در مرز با اوکراین، نیروی هوایی آمریکا شماری از جنگنده ها و هواپیمای لجستیکی خود را راهی لهستان کرد.

آمریکا در تحرک نظامی تازه جنگنده های اف-15،اف-16 و هواپیماهای سی-130 خود را برای رزمایش راهی لهستان کرد. این هواپیماها از پایگاه های هوایی آمریکا از آلمان و انگلیس راهی پایگاه هوایی لاسک در لهستان شدند.

جان کربیسخنگوی پنتاگون نیز دوشنبه با اشاره به تقویت مواضع روسیه در مرزهای خود گفت، این افزایش بنیه نظامی به یقین بزرگتر از سال 2014 و الحاق کریمه به روسیه است. کربی مدعی شد که این رزمایش هوایی در لهستان اقدامی عادی است.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 21 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1400 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1790

به "نمایش قدرت روسیه به ناتو با شلیک موشک های کالیبر در دریای سیاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش قدرت روسیه به ناتو با شلیک موشک های کالیبر در دریای سیاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید