فتح الله زاده: بازیکنی از پرسپولیس در فهرست ما نیست، آندو و صادقی می مانند، منتظری هم به چین نمی رود

به گزارش اخذ ویزا، خبرنگاران: مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: تا این لحظه نام بازیکنی از پرسپولیس در فهرست خرید ما قرار ندارد.

فتح الله زاده: بازیکنی از پرسپولیس در فهرست ما نیست، آندو و صادقی می مانند، منتظری هم به چین نمی رود

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

علی فتح الله زاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره بازیکنان مدنظر این باشگاه برای جذب در فصل جابجایی گفت: در خصوص ایمان مبعلی به باشگاه استقلال خوزستان نامه رسمی زده ایم و منتظر پاسخ این باشگاه هستیم. کبه هم در مرحله تست پزشکی واقع شده است و در صورت تأیید نهایی با او قرارداد امضا خواهیم کرد.

وی در خصوص بحث جذب بازیکنانی چون فرزاد حاتمی، اولادی و عنایتی توضیح داد: قلعه نویی فهرست خود را به باشگاه داده که در آن نام 3 تا 4 مهاجم هم وجود دارد. البته تا یکی، دو روز آینده نام بازیکنانی که به استقلال خواهند آمد تعیین می گردد و تا زمان قطعی شدن حضور بازیکنان بهتر است نامی از آنها نبریم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در این مورد که گفته می گردد باشگاه پرسپولیس برای بعضی بازیکنانش همچون غلامرضا رضایی نرفتن به استقلال را شرط صدور رضایت نامه گذاشته است، اعلام نمود: تا این لحظه نام هیچ بازیکنی از پرسپولیس در فهرست خرید ما نیست.

فتح الله زاده در خصوص وضعیت پژمان منتظری، بحث ممنوع الخروجی و رفتن این بازیکن به لیگ چین گفت: مشکل ممنوع الخروجی منتظری به دلیل بحث پولی بود که باید باشگاه استقلال پرداخت می کرد. این مشکل حل شده و منتظری نیز همراه تیم ملی در تایلند است. به پژمان گفتم ما در نیم فصل دوم به او احتیاج داریم و بنابراین منتظری در استقلال می ماند.

وی درباره وضعیت آندرانیک تیموریان تأکید کرد: متأسفانه عدم رأی اعتماد مجلس شورای اسلامی به وزرای ورزش معضل و دردسرساز شده است. از دوستان می خواهم کمی عمیق تر به موضوع نگاه نمایند و از آثار اجتماعی ورزش فارغ نباشند. این موضوع از نظر اقتصادی برای ما مشکلاتی را ایجاد نموده است اما برای حل آن کوشش می کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال دراین باره که با این شرح آیا تیموریان و همچنین امیرحسین صادقی در استقلال خواهند ماند به خبرنگاران گفت: بله، صادقی با ما خواهد بود و تیموریان هم با وجود پیشنهادات خارجی که دارد در استقلال می ماند.

فتح الله زاده درباره احتمال برگزاری دیداری مشابه همانند دیدار پرسپولیس و ستارگان میلان از سوی باشگاه استقلال اعلام نمود: ما به مسائل جدی تری فکر می کنیم.

مدیرعامل استقلال در خصوص اینکه او یا فرهاد مجیدی با توجه به دعوت رویانیان در روز برگزاری بازی پرسپولیس و ستارگان میلان به استادیوم خواهند رفت، توضیح داد: سعی می کنم برای تماشای این دیدار به استادیوم بروم اما در خصوص فرهاد او خودش باید تصمیم بگیرد که بیاید یا نه.

وی با اشاره به اینکه مجیدی در حال حاضر دوره های مربیگری را پشت سر می گذارد، تأکید کرد: بعد از این دوره او باید کار خود را در باشگاه استقلال شروع کند.

فتح الله زاده بار دیگر با انتقاد از انتخاب نشدن وزیر ورزش به خبرنگاران گفت: نه تنها کار باشگاه استقلال بلکه کل ورزش ایران چند ماه است که دچار اختلال شده و همه چیز به هم ریخته است. ما تازه توانسته بودیم خودمان را به نقطه صفر برسانیم که از این بابت بسیار ضرر نموده ایم. واقعاً از انتخاب نشدن وزیر ورزش گله مندیم و معتقدیم نباید وزیر ورزش آخرین وزیر کابینه باشد.

وی درباره احتمال دیدار تدارکاتی ایران و اسپانیا گفت: این بازی می تواند اتفاق بسیار مثبتی باشد. ایران کشور بزرگی است و فوتبال خوبی دارد اما بر سر آن می زنند. معتقدم بازیکنان و فوتبال ما هیچ چیزی برای بازی مقابل تیم هایی چون اسپانیا کم ندارند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در واکنش به خبر جدایی بعضی بازیکنان از تیم فوتبال این باشگاه گفت: تا این لحظه به جز فردین عابدینی که به گسترش فولاد رفت، هیچ بازیکنی از استقلال جدا نشده است.

فتح الله زاده درباره حضور حاتمی در دفترش و احتمال پیوستنش به استقلال هم عنوان نمود: فرزاد تصور می کرد که من از او ناراحتی دارم. البته به خاطر صحبت هایی که انجام داده بود از او دلخوری داشتم ولی در حال حاضر از او ناراحتی ندارم. مسئله ای با حضور این بازیکن در استقلال نداریم و اگر کادر فنی صلاح بداند و تمایل داشته باشد حاتمی می تواند به استقلال بپیوندد.

وی در خصوص همراهی رحمتی با حاتمی در این جلسه گفت: رحمتی برای وساطت آمده بود! سید آمده بود تا به نوعی برای حاتمی وساطت کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص بحث باشگاه استقلال خوزستان برای پیوستن مبعلی به جمع آبی پوشان تهرانی به ازای 500 میلیون تومان و یا معاوضه با برهانی و قاضی گفت: ما مبعلی را می خواهیم و هرکسی می تواند پیشنهادش را ارائه دهد اما شرایط باشگاه استقلال خوزستان قابل قبول نیست و ما نمی پذیریم.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 371

به "فتح الله زاده: بازیکنی از پرسپولیس در فهرست ما نیست، آندو و صادقی می مانند، منتظری هم به چین نمی رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتح الله زاده: بازیکنی از پرسپولیس در فهرست ما نیست، آندو و صادقی می مانند، منتظری هم به چین نمی رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید