هدیه یک میلیاردر به موزه سلطنتی جنگ

به گزارش اخذ ویزا، مسوولان #موزه سلطنتی جنگ #بریتانیا با استفاده از مجموعه آثار اهداشده به وسیله یک میلیاردر، گالری های نو افتتاح می نمایند.

هدیه یک میلیاردر به موزه سلطنتی جنگ

به گزارش دنیای سفر و به نقل از گاردین، مجموعه ای از عکس ها که روایت گر جنگ و نزاع بیش از 100 سال پیش هستند از سال آینده برای نخستین بار در گالری های تازه موزه سطلنتی جنگ بریتانیا به نمایش گذاشته می شوند.

بنیاد خانواده بلاواتیک با اهدای مجموعه آثاری به ارزش چندین میلیون پوند به موزه سلطنتی جنگ، این امکان را برای مسوولان موزه فراهم کرد تا بتوانند گالری های هنری، عکس و فیلم تازه ایجاد نمایند. مجموعه آثار تازه در کنار سایر آثار این موزه که به دوره های مختلف تاریخ یعنی از جنگ جهانی اول گرفته تا امروز، به نمایش گذاشته خواهند شد.

از جمله آثاری که بازدیدنمایندگان پیروز به بازدید از آن ها خواهند شد به تابلو نقاشی تیپرری اثر والتر سیکرت که در سال 1914 خلق شده است می توان اشاره نمود. این هنرمند چندین نقاشی با موضوع تیپرری خلق نموده است اما این اثر تنها موردی است که در آن سربازها به تصویر کشیده شده اند.

از دیگر آثار می توان به نقاشی شش متری سال 1919 اثر جان سینگر سارجنت اشاره نمود که با موضوع جنگ جهانی اول خلق شده است.

گالری های موزه سلطنتی جنگ، عکس هایی از مجموعه چند میلیونی متعلق به این موزه را به نمایش می گذارند.

بنیاد خانواده بلاواتیک با مدیریت لن بلاواتیک سرمایه دار حوزه نفت و رسانه و مالک وارنر موزیک اداره می گردد که سال گذشته به عنوان ثروتمندترین شخص بریتانیا معرفی گردید.

منبع: دنیای سفر
انتشار: 30 فروردین 1401 بروزرسانی: 30 فروردین 1401 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 2204

به "هدیه یک میلیاردر به موزه سلطنتی جنگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدیه یک میلیاردر به موزه سلطنتی جنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید