همه پروازها از امارات به عربستان و بالعکس تا اطلاع ثانوی تعلیق شد

به گزارش اخذ ویزا، امارات همه پروازهای هواپیماهای مسافربری خود به عربستان و بالعکس را متوقف کرد.

همه پروازها از امارات به عربستان و بالعکس تا اطلاع ثانوی تعلیق شد

با تور ارزان دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، روزنامه البیان امارات گزارش داد که شرکت هواپیمایی این کشور از امروز یکشنبه همه پرواز هواپیماهای مسافربری خود به سمت عربستان سعودی و بالعکس را تا اطلاع ثانوی متوقف می نماید.

بر اساس این گزارش، تصمیم تعلیق پروازهای مسافربری امارات به عربستان که از امروز یکشنبه 4 جولای 2021 از ساعت 23 به وقت محلی اجرا می گردد مطابق با دستورالعمل های هیئت عمومی هواپیمایی مدنی عربستان است.

عربستان سعودی روز شنبه اعلام نمود به منظور مقابله با موج نو ویروس کرونا، پرواز های خود را به سه کشور از جمله امارات به حالت تعلیق درمی آورد.

وزارت کشور عربستان سعودی اعلام نمود پرواز های خود را به سه کشور از جمله امارات به حالت تعلیق درمی آورد. این وزارتخانه اما معین نکرد چه موجی از ویروس کرونا موجب نگرانی ریاض و اتخاذ این تصمیم شده است.

ماه گذشته عربستان پس از یک سال ممنوعیت سفر به شهروندان سعودی که خود را در برابر ویروس واکسینه نموده اند اجازه داد به مسافرت بروند. امارات و به ویژه شهر دبی از جمله مقاصد مورد علاقه شهروندان سعودی است.

طبق اعلام وزارت کشور عربستان، ریاض از امروز یکشنبه کلیه پرواز های خود به امارات ، اتیوپی و ویتنام را به حالت تعلیق در می آورد و اجازه ورود هیچ پروازی از این کشور ها را هم نخواهد داد. اتباع عربستانی و بعلاوه خارجی های مقیم عربستان که از فردا از سه کشور یادشده به عربستان باز می گردند، باید دو هفته خود را قرنطینه نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 مرداد 1400 بروزرسانی: 1 مرداد 1400 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1911

به "همه پروازها از امارات به عربستان و بالعکس تا اطلاع ثانوی تعلیق شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه پروازها از امارات به عربستان و بالعکس تا اطلاع ثانوی تعلیق شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید