واکنش چین به حضور هند در کنفرانس مقابله با کرونا

به گزارش اخذ ویزا، چین به موضوع حضور هند در کنفرانس کشورهای جنوب آسیا برای مقابله با کرونا واکنش نشان داد.

واکنش چین به حضور هند در کنفرانس مقابله با کرونا

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، وزارت خارجه چین امروز (سه شنبه) گفت که چین با مشارکت هند و کشورهای دیگر جنوب آسیا برای شرکت در کنفرانس مجازی مربوط به مبارزه با کووید-19 مخالفتی ندارد.

وزرای خارجه چین، افغانستان، پاکستان، نپال، سریلانکا و بنگلادش امروز در ویدئو کنفرانسی برای گفتگو درباره راه های مقابله با پاندمی کرونا شرکت خواهند کرد.

این جلسه بخشی از همکاری چین با کشورهای جنبو آسیا است و به گفته وانگ ونبین، سخنگوی وزارت خارجه چین این کشور موافق حضور کشورهای دیگر منطقه است. این سوال درحالی در کنفرانس خبری سخنگوی وزارت خارجه چین از وی پرسیده شد که هند در لیست شرکت نمایندگان در این کنفرانس دیده نمی گردد.

تعداد تلفات ناشی از کرونا با اعلام 2771 مرگ دیگر در روز سه شنبه به مرز 200 هزار نفر در هند نزدیک شده است. سرعت شیوع این بیماری به حدی است که دولت از ارتش و نیروهای مسلح این کشور برای ارسال یاری های پزشکی درخواست یاری نموده است.

در 24 ساعت گذشته 323144 مورد جدید ابتلا به کرونا در هند گزارش شده که در مقایسه با 352991 مورد روز دوشنبه شاهد کاهش نسبی است. با اینحال همچنان بیمارستان ها به دلیل کمبود تخت و کپسول های اکسیژن از قبول بیماران جدید امتناع می نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1400 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1794

به "واکنش چین به حضور هند در کنفرانس مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش چین به حضور هند در کنفرانس مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید