وعده مورینیو به راشفورد برای بازی در ترکیب اصلی من یونایتد مقابل فاینورد

به گزارش اخذ ویزا، آقای خاص قصد دارد مهاجم انگلیسی جوان تیمش را برای بازی در لیگ اروپا در ترکیب اصلی شیاطین سرخ قرار دهد.

وعده مورینیو به راشفورد برای بازی در ترکیب اصلی من یونایتد مقابل فاینورد

به گزارش خبرنگاران، مارکوس راشفورد 18 ساله در این فصل هنوز در ترکیب اصلی منچستریونایتد قرار نگرفته است، اما ژوزه مورینیو، سرمربی شیاطین سرخ قصد دارد این کار را در اولین بازی اروپایی تیمش در این فصل انجام دهد. من یونایتد پنجشنبه این هفته در مرحله گروهی لیگ اروپا به مصاف فاینورد می رود و آقای خاص می خواهد راشفورد را برای این بازی در ترکیب اصلی قرار دهد.

مورینیو در این باره به خبرنگاران گفت: برای من بازی بزرگ بعدی برابر فاینورد است و در این بازی راشفورد به میدان خواهد رفت. این تنها چیزی است که من می توانم بگویم. من کاملاً به او اعتماد دارم. می دانم که او آینده ای بسیار درخشان خواهد داشت. او یک مهاجم نوک است، اما اگر بخواهید در پست های دیگری قرارش دهید، باید با او کار کنید. ما هم باید سطح بازی اش را ارتقا دهیم، اما او شخصیت لازم برای انجام این کار را دارد.

مورینیو ادامه داد: معمولاً مردم به دنبال بازیکنان بااستعداد هستند، اما داشتن شخصیت هم در این سطح از رقابت ها فاکتوری بسیار کلیدی است و راشفورد شخصیتش را در فصل گذشته نشان داد.

راشفورد در 18 بازی که برای منچستریونایتد در تمامی رقابت ها انجام داده، هشت گل زده و فصل گذشته پدیده تیم تحت ِهدایت لوئیز فن خال بود.

مورینیو عملکرد راشفورد دربی منچستر را هم تحسین کرد و گفت: برابر سیتی، من احساس کردم که این تیم در جناحین آسیب پذیر است و این پسر (راشفورد) در نیمه دوم می تواند کاری که هنریک مخیتاریان و جس لیندگارد در نیمه اول انجام ندادند را انجام دهد. این پسر به ما چیزی را که نیاز داشتیم، داد و اگر بازی شرایطی عادی داشت ما اکنون داشتیم درباره یک نتیجه متفاوت برای دربی صحبت می کردیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 11 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 813

به "وعده مورینیو به راشفورد برای بازی در ترکیب اصلی من یونایتد مقابل فاینورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده مورینیو به راشفورد برای بازی در ترکیب اصلی من یونایتد مقابل فاینورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید