بیانکونری به دنبال جذب ملی پوش سابق ایتالیا

به گزارش اخذ ویزا، باشگاه یوونتوس ایتالیا در حال درنظر دریافت شرایط جذب گراتزیانو پله مهاجم سابق ساوتهمپتون است.

بیانکونری به دنبال جذب ملی پوش سابق ایتالیا

به گزارش خبرنگاران به نقل از فوتبالی، باشگاه های اروپایی در حال بررسی گزینه های خود برای فصل جابجایی زمستانی هستند و یوونتوس هم به دنبال تقویت خود است. یکی از جدیدترین گزینه های مورد نظر یوونتوس طبق خبری که سایت گل منتشر کرده مهاجم 35 ساله تیم شاندونگ یعنی گراتزیانو پله است که به چند تیم ایتالیایی چون میلان و اینتر پیشنهاد شده اما به نظر می رسد احتمال حضور او در یوونتوس بیشتر از دیگر تیم ها است.

تیم پیرلو هنگامی که رونالدو در بازی ها غیبت دارد دچار مشکل می گردد و تا امروز هم کریستیانو چندین بازی را از دست داده. به همین دلیل پاراتیچی می خواهد خط حمله را قوی تر کند و با توجه به قیمت پایین پله، او می تواند یک گزینه خوب برای تقویت خط حمله یوونتوس باشد.

پله سابقه درخشش در آلکمار هلند در فصل 09-2008 را در کارنامه خود دارد و در مسابقات یورو 2016 هم در تیم ملی ایتالیا حضور داشت. او قبل از حضور در لیگ چین در ساوتمهپتون بازی می کرد اما در سال 2016 تصمیم گرفت به شاندونگ برود و حتی در سال 2019 در ترکیب رویایی سال لیگ چین هم حضور داشت. قرارداد او امسال به انتها می رسد و با توجه محدودیت های دستمزد که در چین لحاظ شده احتمالا پله به فوتبال اروپا برمی گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 21 بهمن 1399 بروزرسانی: 21 بهمن 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1590

به "بیانکونری به دنبال جذب ملی پوش سابق ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانکونری به دنبال جذب ملی پوش سابق ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید