پیروزی ارزشمند تیم جوانان صبای قم برابر ذوب آهن

به گزارش اخذ ویزا، به گزارش خبرنگاران، هفته شانزدهم رقابت های فوتبال لیگ برتر رده سنی جوانان کشور برگزار گردید و تیم جوانان صبا با پیروزی خانگی برابر حریف قدرتمند خود به بقا در لیگ برتر امیدوار شد و اکنون امیدوارانه به بازی های باقی مانده می اندیشد.

پیروزی ارزشمند تیم جوانان صبای قم برابر ذوب آهن

تیم های جوانان صبای قم و ذوب آهن اصفهان شامگاه پنج شنبه در استادیوم شهید حیدریان قم به دیدار هم رفتند که در این بازی تیم جوانان صبا موفق شد با نتیجه دو بر صفر حریف خود را شکست دهد و با این برد وضعیت خود را در جدول بهبود بخشد.

شاگردان محمد جعفری که خطر سقوط به دسته پایین تر را حس می نمایند احتیاج مبرمی به پیروزی در این بازی داشتند و با رسیدن به این هدف اکنون روحیه بهتری برای ادامه لیگ دارند آن هم در شرایطی که هفته گذشته در کرمان شکست سنگینی را برابر تیم مس کرمان متحمل شده بودند.

تیم جوانان صبا برای بقا در جدول 12 تیمی لیگ برتر جوانان کشور باید در رتبه ای بهتر از یازدهم قرار گیرد و در حال حاضر در جمع قعرنشینان جدول قرار گرفته است و 6 هفته به سرانجام لیگ برتر جوانان نیز باقی مانده است.

پیروزی بر ذوب آهن، سومین پیروزی فصل صبا در بازی شانزدهم بود که 2 پیروزی از این 3 برد در نیم فصل دوم و پس از حضور محمد جعفری بر روی نیمکت صبا رخ داده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 122

به "پیروزی ارزشمند تیم جوانان صبای قم برابر ذوب آهن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی ارزشمند تیم جوانان صبای قم برابر ذوب آهن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید