چهارمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی در خراسان جنوبی افتتاح شد

به گزارش اخذ ویزا، خبرنگاران/خراسان جنوبی با حضور مسئولان استانی چهارمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی با حضور هنرمندان 30 استان کشور در بیرجند افتتاح شد.

چهارمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی در خراسان جنوبی افتتاح شد

حسن رمضانی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی شامگاه چهارشنبه 13 آذر در مراسم افتتاح این نمایشگاه اظهار کرد: این نمایشگاه در 250 غرفه برپا شده است.

وی با بیان اینکه 20 غرفه این نمایشگاه مربوط به سوغات استان ها است، اعلام کرد: 230 غرفه دیگر تولیدات صنایع دستی 30 استان کشور است که برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی نموده بودند.

به گزارش خبرنگاران، وی با اشاره به اینکه 138 غرفه مربوط به تولیدات هنرمندان صنایع دستی خراسان جنوبی است، اعلام کرد: شش سیاه چادر عشایری نیز در این نمایشگاه برپا شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی با اشاره به استقبال گستره مردم استان از نمایشگاه های صنایع دستی توضیح داد: سال گذشته بیش از 11 میلیارد ریال فروش در سومین نمایشگاه سراسری صنایع دستی استان داشته ایم.

رمضانی یادآور شد: این نمایشگاه از امروز تا 18 آذرماه از ساعت 16 الی 22 برای بازدید علاقمندان در محل دائمی نمایشگاه بین المللی بیرجند دایر است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 627

به "چهارمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی در خراسان جنوبی افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهارمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی در خراسان جنوبی افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید