چگونه از شر مورچه ها خلاص شوید!

به گزارش اخذ ویزا، این حقیقت که مورچه ها در گروه هایی با تعداد تا یک میلیون باهم زندگی می کنند، خلاص شدن از دست آن ها را سخت می کند.

چگونه از شر مورچه ها خلاص شوید!

برای از بین بردن مورچه ها همیشه نیاز به استفاده از مواد سمی نیست. روش های سالمی هم وجود دارد تا از شر مورچه ها خلاص شوید. در این مطلب از خبرنگاران می خواهیم 6 روش برای از بین بردن مورچه ها را توضیح دهیم که به راحتی و بدون استفاده از مواد سمی بتوانید از دست مورچه ها خلاص شوید.

سرکه سفید

اولین روش برای از بین بردن مورچه ها استفاده از سرکه سفید است. سرکه سفید بویی بسیار قوی دارد که مورچه ها نمی توانند آن را تحمل کنند.

روش استفاده

ابتدا، آب و سرکه را به نسبت 1 به 1 مخلوط کنید. پس ازاینکه محلول خوب مخلوط شد، آن را درون بطری اسپری بریزید. سپس، این محلول را دورتادور پایین دیواره ای خانه خود بریزید. بعد از حدود یک ساعت، شما مورچه های مرده را در محل هایی که اسپری کردید، پیدا خواهید کرد. با یکپارچه مرطوب آن ها را تمیز کرده و دور بیندازید. هرروز این کار را تکرار کنید تا زمانی که دیگر مورچه ای باقی نماند.

دارچین

ازنظر علمی ثابت شده است که روغن دارچین اثرات مثبتی هم در حشره کشی و هم در دفع حشرات دارد.

روش استفاده

حدود نصف قاشق دارچین را با یک فنجان آب مخلوط کنید. یک گلوله پارچه کتان را داخل محلول خود بخیسانید و سپس نواحی که معمولا رد مورچه در آن است را دستمال بکشید. این کار را یک بار در روز و تا زمانی که اثری از مورچه ها نباشد، انجام دهید.

نعناع

گیاه نعناع می تواند به از بین بردن مورچه ها کمک بسیار خوبی کند. نعناع یک دفع کننده طبیعی مورچه ها است. بویی بسیار قوی دارد که بویایی مورچه ها را مختل می کند و بنابراین پیدا کردن منابع غذا برای آن ها سخت می شود.

روش استفاده

حدود 5 قطره از این ماده را به نصف استکان آب اضافه کنید. سپس محلول را درون یک بطری اسپری بریزید و در ناحیه زباله ها و در ورودی اسپری کنید تا حشرات را دور کند.

لیمو

بوی لیمو برای از بین بردن مورچه ها مفید است و به عنوان دورکننده مورچه عمل می کند.

روش استفاده

کمی از آب لیمو را روی طاقچه ها و یا ورودی درها بمالید تا مورچه ها را دور کند. روش دیگر خیساندن پارچه در روغن لیمو و گذاشتن آن در کابینت هایی است که قبلا در آن ها مورچه دیده شده است.

مایع ظرف شویی

مایع ظرف شویی باعث خفگی و از بین رفتن مورچه ها می شود.

روش استفاده

یک قاشق جوش شیرین و مایع ظرف شویی را مخلوط کنید و محلول را روی آن نواحی که مورچه ها از آن طریق به خانه شما می آیند، پخش کنید. شما همچنین می توانید مایع ظرف شویی و آب را با نسبت 2 به 1 مخلوط کنید و مخلوط را روی محل های آلوده، اسپری کنید.

پوست خیار

به طور طبیعی مورچه ها نمی توانند طعم خیار را تحمل کنند.

روش استفاده

یک خیار را پوست بگیرید و پوست آن را در محل هایی که مورچه ها فعالیت دارند قرار دهید. مهم است که هرروز پوست خیارها را عوض کنید تا نتیجه دلخواه را برای دفع حشرات داشته باشد. این کار را هرروز تکرار کنید تا زمانی که اثری از حشرات نباشد.

پیشنهاد مطالعه: از شما دعوت می کنیم مطلب چرا مردان چاق بیشتر می شکنند! را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 9 تیر 1401 بروزرسانی: 9 تیر 1401 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 2267

به "چگونه از شر مورچه ها خلاص شوید!" امتیاز دهید

1 کاربر به "چگونه از شر مورچه ها خلاص شوید!" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه از شر مورچه ها خلاص شوید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید