کافه سرمایه کارن کراد همزمان با رویداد تهران هوشمند برگزار گردید

به گزارش اخذ ویزا، سامانه تامین اقتصادی و سرمایه گذاری کارن کراد، اولین کارگزار معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در حوزه تامین اقتصادی و سرمایه گذاری استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان است. این سامانه با برگزاری رویداد های آموزشی و جلسات سرمایه گذاری به بهبود روابط استارتاپ ها و سرمایه گذاران می پردازد.

کافه سرمایه کارن کراد همزمان با رویداد تهران هوشمند برگزار گردید

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید.

سامانه تامین اقتصادی و سرمایه گذاری کارن کراد همزمان با رویداد تهران هوشمند جدیدترین رویداد کافه سرمایه خود را در تاریخ 18 و 19 آذرماه برگزار کرد. رویدادهای کافه سرمایه کارن کراد، از جنس سرمایه گذاری است. در این رویداد جلسات خصوصی (B2B) بین سرمایه گذاران و استارتاپ ها با توجه به ابراز علاقه مندی سرمایه گذاران برگزار گردید.

رویداد های کافه سرمایه از سوی سامانه کارن کراد در راستای ارتقا و تعالی زیست بوم کارآفرینی کشور اجرا می شوند. کارن کراد تا به امروز توانسته 5 رویداد کافه سرمایه با همکاری مجموعه های مختلف برگزار کند. در 5 رویداد گذشته کارن کراد بیش از 1300 جلسه سرمایه گذاری خصوصی فی مابین استارتاپ ها و سرمایه گذاران برگزار گردید. همچنین در این 5 رویداد بیش از 200 سرمایه گذار و 230 استارتاپ حضور داشته اند و مبلغی بالغ بر 20 میلیارد تومان جذب سرمایه برای استارتاپ ها صورت پذیرفت.

تازه ترین رویداد کافه سرمایه کارن کراد، در نمایشگاه تهران هوشمند با همکاری سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، صندوق نوآوری و شکوفایی، سازمان فناوری اطلاعات ایران، اتاق بازرگانى صنایع، معادن و کشاورزى تهران، نمایشگاه تهران هوشمند، پژوهشکده فناوری اطلاعات و ارتباطات جهاد دانشگاهی، کارگزاری توسعه توانمندی های نوآوری و کارآفرینی منطقه 1 ایران، مرکز فابا و نمایشگاه تراکنش ایران در برج میلاد تهران برگزارشد.

رویداد کافه سرمایه کارن کراد که در 2روز برگزار گردید، جلسات خصوصی از پیش تنظیم شده ای بود. در این جلسات خصوصی که میان استارتاپ ها و سرمایه گذارهای حقیقی و حقوقی برای جذب سرمایه برگزار گردید، سرمایه گذاران و استارتاپ ها درباره چگونگی سرمایه گذاری با یکدیگر مذاکره کردند.

ششمین رویداد کافه سرمایه در حالی برگزار گردید که 103 استارتاپ برای این رویداد ثبت نام نموده بودند. از میان استارتاپ های ثبت نام نموده در رویداد کافه سرمایه، سامانه تامین اقتصادی و سرمایه گذاری کارن کراد 20 استارتاپ دارای صلاحیت کافی شناخته شدند. 20 استارتاپ شرکت کننده در تازه ترین رویداد کافه سرمایه کارن کراد در 2 روز با سرمایه گذاران ملاقات کردند.

در رویداد کافه سرمایه سامانه تامین اقتصادی و سرمایه گذاری کارن کراد 65 سرمایه گذار حضور داشتند که جلسات برای 43 سرمایه گذار تنظیم شده بود. سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی حاضر در رویداد 2روزه کافه سرمایه در جلسات خصوصی (B2B) با یکدیگر ملاقات کردند.

در کل 176 جلسه برای ششمین رویداد کافه سرمایه تنظیم شده بود که 97 جلسه به دور بعد کشیده خواهد شد.

منبع: مجله شنبه
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 653

به "کافه سرمایه کارن کراد همزمان با رویداد تهران هوشمند برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کافه سرمایه کارن کراد همزمان با رویداد تهران هوشمند برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید