کدام ستاره ها در انتهای فصل احتمالا از فوتبال خداحافظی می نمایند؟

به گزارش اخذ ویزا، ستارگان زیادی در انتهای فصل جاری ممکن است از فوتبال خداحافظی نمایند.

کدام ستاره ها در انتهای فصل احتمالا از فوتبال خداحافظی می نمایند؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، فصل 21-2020 در جریان است و باید از فوتبال بعضی بازیکنان بیشتر لذت ببریم زیرا امکان دارد آن ها در انتهای فصل جاری از فوتبال خداحافظی نمایند. رسانه سان به چند مورد از این بازیکنان اشاره نموده است.

وین رونی

مهاجم سابق منچستر که هم اکنون به عنوان مربی/بازیکن در تیم دربی حضور دارد 35 ساله شده و به احتمال زیاد در انتهای فصل از فوتبال خداحافظی خواهد نمود. او در 8 بازی چمپیون شیپی خود تنها یک گل زده و احتمالا با خداحافظی به طور تمام وقت به مربیگری خواهد پرداخت.

جیانلوئیجی بوفون

این دروازه بان افسانه ای 42 ساله شده و سال جاری با توجه به فرصت بازی کمی که پیدا نموده احتمالا در انتهای فصل از فوتبال خداحافظی می نماید. او 17 سال در یووه بازی نموده، یک سال در پاریسن ژرمن و مدتی هم در پارما.

زلاتان ابراهیموویجچ

او کاملا مفهوم سن را در فوتبال دگرگون نموده و هر فصل بهتر می گردد. قرارداد زلاتان با میلان در انتهای فصل به اتمام می رسد و اگر تمدید نگردد احتمال خداحافظی زلاتان بیش از پیش است.

آندرس اینیستا

هافبک اسپانیایی ویسل کوبه که از سال 2018 در ژاپن بازی می نماید توانسته در 58 بازی برای تیمش 13 گل بزند. او حالا 36 سال دارد و ادعا نموده می تواند تا 37 یا 38 سالگی بازی کند. باید دید او در انتهای فصل چهارگوشه زمین چمن را می بوسد یا خیر.

فرانک ریبری

ریبری از زمانی که بایرن مونیخ را ترک کرد زمزمه های مبنی بر خداحافظی اش به گوش می رسید. او روزهای بدی را پشت سر نمی گذارد اما حالا 37 ساله شده و ممکن است از فوتبال خداخافظی کند.

جورجو کیه لینی

پس از 16 سال حضور در یوونتوس او در حال حاضر 36 سال سن دارد و به آخر خط نزدیک شده. قرارداد او در تابستان سال آینده به اتمام می رسد و احتمال خداحافظی او بیش از پیش است.

لوکاس پیژچک

مدافع راست لهستانی دورتموند قرار بود در تابستان سال جاری از فوتبال خداحافظی کند اما قراردادش را یک سال تمدید کرد. او تا اینجا کار تنها 2 بار برای دورتموندی ها به میدان رفته و احتمالا فصل آخری است که می توان بازی او را مشاهده کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 آذر 1399 بروزرسانی: 21 آذر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1315

به "کدام ستاره ها در انتهای فصل احتمالا از فوتبال خداحافظی می نمایند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام ستاره ها در انتهای فصل احتمالا از فوتبال خداحافظی می نمایند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید