کشف بیش از 1400 حلب روغن نباتی از یک خانه در مشهد

به گزارش اخذ ویزا، خبرنگاران/خراسان رضوی کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: بیش از 1400 حلب پنج کیلوگرمی روغن نباتی به ارزش بیش از یک میلیارد ریال از یک منزل مسکونی در مشهد کشف و ضبط شد.

کشف بیش از 1400 حلب روغن نباتی از یک خانه در مشهد

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

بخشعلی بیاتی اظهار کرد: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با هماهنگی قضایی با جانشین دادگاه انقلاب اسلامی و با همکاری پلیس مالی نیروی انتظامی از یک منزل مسکونی در مشهد، 1412 حلب پنج کیلوگرمی روغن نباتی به ارزش بیش از یک میلیارد ریال کشف و ضبط کردند.

وی اضافه نمود: بازرسین پس از آنالیز موضوع پرونده گزارش بازرسی تحت عنوان احتکار برای فرد متخلف دارنده این میزان روغن نباتی را تنظیم و برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت خراسان رضوی، وی تاکید نمود: میزان روغن احتکار شده با دستور شعبه تعزیرات حکومتی به وسیله شبکه رسمی توزیع کالا شامل کاسبان امین زیر مجموعه اتاق اصناف، فروشگاه های زنجیره ای، تعاونی های مصرف کارمندی و کارگری با اولویت مناطق کم برخوردار با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار کشور در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 خرداد 1400 بروزرسانی: 1 خرداد 1400 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1808

به "کشف بیش از 1400 حلب روغن نباتی از یک خانه در مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف بیش از 1400 حلب روغن نباتی از یک خانه در مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید