3 مدل طرز تهیه کرانچ شیک با کیک، شکلاتی و میوه ای کافی شاپی

به گزارش اخذ ویزا، آیا تا به حال نام کرانچ شیک را شنیده اید یا تجربه خوردن آن را دارید؟ کرانچ شیک یک است و همان طور که از نام آن تعیین است، در دسته های شیک ها و قرار می گیرد. انواع مختلفی از کرانچ شیک های خوشمزه و مجلسی را می توانید به راحتی و در کمترین زمان در خانه تهیه کنید و از آن به عنوان یک نوشیدنی مجلسی در مهمانی ها بهره ببرید. در این مقاله از در طرز تهیه کرانچ شیک 3 روش کافی شاپی و خوشمزه را به شما آموزش خواهیم داد.

3 مدل طرز تهیه کرانچ شیک با کیک، شکلاتی و میوه ای کافی شاپی

طرز تهیه کرانچ شیک با کیک (روش اول)

مدت زمان آماده سازی مواد: 10 دقیقه

مدت زمان آماده سازی دسر کرانچ شیک: 5 دقیقه

مواد لازم برای تهیه کرانچ شیک

بستنی وانیلی: 6 اسکوپ

خامه: 2 قاشق غذاخوری

دراژه های رنگی: 15 عدد

کیک خرد شده: 3 قاشق غذاخوری

بیسکویت اورئو (یا با طعم دلخواه): 5 عدد

شیر قهوه: 450 میلی لیتر

مراحل طرز تهیه کرانچ شیک با کیک و خامه

برای درست کردن کرانچ شیک به روش خانگی با کیفیت کافی شاپی باید مواد این نوشیدنی خوشمزه را آماده کنید و بعد آن ها را با هم میکس کنید. به عنوان تاپینگ یا تزیین روی کرانچ شیک هم می توانید از مواد مختلف بهره ببرید. برای مشاهده جزییات تهیه کرانچ شیک تابستانی خوشمزه، روش زیر را دنبال کنید.

مرحله اول: بیسکویت و دراژه ها را خرد کنید

در اولین مرحله از طرز تهیه کرانچ شیک، بیسکویت ها را در یک پاکت زیپ کیپ بریزید و آنها را با گوشت کوب، له کنید، طوری که تا جای ممکن پودر شوند. سپس دراژه ها را مثل بیسکویت ها له کنید. بیسکویت و دراژه ها را کنار بگذارید. برای خرید انواع و می توانید از فروشگاه های زنجیره ای به روش تلفنی، حضوری یا اینترنتی اقدام کنید.

مرحله دوم: خامه و شیر را با هم مخلوط کنید

در این مرحله، شیر قهوه و خامه را در مخلوط کن بریزید. مخلوط کن را روشن کنید و اجازه دهید خامه، داخل شیر قهوه حل گردد. سپس اسکوپ های را به آن اضافه کنید. دوباره مواد را هم بزنید تا کاملا یکدست گردد. مخلوط کن را خاموش کنید. انواع، انواع مثل و انواع را می توانید از فروشگاه های زنجیره ای به روش خرید تلفنی، حضوری یا اینترنتی تهیه کنید.

مرحله سوم: کیک و بیسکویت را اضافه کنید

کیک مورد استفاده از کرانچ شیک را می توانید از یا کیک های دلخواه فروشگاهی انتخاب کنید. کیک ها را در یک کاسه بریزید و با دست آنها را پودر کنید تا مثل بیسکویت ها له گردد. سپس به مقدار 2/3 از مخلوط کیک خرد شده، بیسکویت و دراژه خرد شده، داخل لیوان بریزید. انواع و را می توانید از فروشگاه های به روش تلفنی، حضوری یا اینترنتی خریداری و تهیه کنید.

مرحله چهارم: مخلوط شیر و خامه را اضافه کنید

در این مرحله از طرز تهیه کرانچ شیک، به عنوان لایه دوم کرانچ شیک، از مخلوط خامه، شیر قهوه و بستنی، داخل لیوان بریزید و بیشتر از نصف لیوان را با مواد پر کنید. روی این مایع را دوباره از مخلوط کیک و بیسکویت خرد شده بریزید. می توانید با کمی خامه روی کرانچ شیک را تزیین و آن را سرو کنید. نوش جان!

طرز تهیه کرانچ شیک دارچینی با طعم شکلاتی (روش دوم)

مدت زمان آماده سازی مواد: 10 دقیقه

مدت زمان آماده سازی دسر کرانچ شیک دارچینی: 5 دقیقه

مواد لازم برای تهیه کرانچ شیک

شیر: 500 میلی لیتر

خامه: 3 قاشق غذاخوری

پودر دارچین: 1/2 قاشق چای خوری

بیسکویت بایو کرانچ کاکائویی: 1 بسته

عسل: 2 قاشق غذاخوری

بستنی شکلاتی: 5 اسکوپ

سس شکلات: به مقدار دلخواه

مراحل طرز تهیه کرانچ شیک شکلاتی دارچینی

این مدل کرانچ شیک برای کسانی مناسب است که عاشق طعم شکلات هستند و از عطر دارچین هم لذت می برند. در این روش از تهیه کرانچ شیک، از بیسکویت کرانچ با طعم های مختلف مثل نارگیل یا بیسکویت چند غله سبوس دار (بایو کرانچ) هم برای داخل مواد کرانچ شیک و هم برای تزیین روی آن و به عنوان تاپینگ می توانید بهره ببرید. در ادامه دستور العمل تهیه کرانچ شیک شکلاتی را می توانید بخوانید.

مرحله اول: بیسکویت ها را آماده کنید

در اولین مرحله از طرز تهیه کرانچ شیک شکلاتی، به مقدار، یک لیوان از بیسکویت کرانچ شیک کاکائویی را در یک پاکت یا کاسه بریزید و با گوشت کوب بکوبید تا کاملا نرم گردد. سپس آن را کنار بگذارید. انواع را می توانید از فروشگاه های زنجیره ای به روش های خرید تلفنی، حضوری یا اینترنتی تهیه و بهره ببرید.

مرحله دوم: خامه، بستنی و شیر را مخلوط کنید

در این مرحله، شیر، خامه، عسل، و پودر دارچین را در مخلوط کن بریزید و مخلوط کن را به مدت 1 یا 2 دقیقه روشن کنید تا مواد با هم مخلوط و یکدست شوند. در صورت تمایل و را می توانید از فروشگاه های زنجیره ای به روش تلفنی، حضوری یا اینترنتی بخرید.

مرحله سوم: سس شکلات را داخل لیوان بریزید

لیوان های مخصوص سرو را بهتر است از قبل در یخچال بگذارید تا سرد شوند. سپس جداره داخلی آنها را سس شکلات بریزید. سس شکلات را به صورت نامنظم یا به شکل حلقه ای داخل لیوان بریزید. سپس کف لیوا ن ها را به مقدار نصف لیوان با مخلوط بیسکویت پر کنید. را می توانید از فروشگاه های زنجیره ای به روش تلفنی، حضوری یا اینترنتی بخرید.

مرحله چهارم: مخلوط شیر را به مایه کرانچ شیک اضافه کنید

در این مرحله از طرز تهیه کرانچ شیک شکلاتی دارچینی، مخلوط مایع شیر و خامه و بستنی را روی بیسکویت های پودر شده بریزید و روی این لایه را با چند بیسکویت کرانچ و کمی خامه تزیین و سرو کنید. می توانید کمی سس شکلات هم روی کرانچ شیک بریزید تا طعم شکلاتی نوشیدنی شما قوی تر گردد.

طرز تهیه کرانچ شیک میوه ای (روش سوم)

مدت زمان آماده سازی مواد: 10 دقیقه

مدت زمان آماده سازی دسر کرانچ شیک میوه ای: 5 دقیقه

مواد لازم برای تهیه کرانچ شیک میوه ای

توت فرنگی و آلبالو: 200 گرم

خامه: 3 قاشق غذاخوری

شیر: 500 گرم

بستنی وانیلی: 5 اسکوپ

بیسکویت کرانچ نارگیلی: 1 لیوان دسته دار فرانسوی (خرد شده)

عسل: در صورت دلخواه

مراحل طرز تهیه کرانچ شیک میوه ای

برای تهیه کرانچ شیک میوه ای، می توانید از میوه های دلخواه و ترجیحا تابستانی برای تهیه نوشیدنی بهره ببرید. در این روش، بهتر است از میوه هایی بهره ببرید که رسیده و خوشرنگ هستند. برترین میوه ها برای تهیه کرانچ شیک میوه ای،، بلوبری، شاتوت و … هستند. برای تهیه این کرانچ شیک کافی شاپی روش زیر را انجام دهید.

مرحله اول: میوه ها را آماده کنید

ابتدا میوه ها را بشویید و هسته آلبالو ها را جدا کنید. سپس تو ت فرنگی ها را خرد کنید و همراه با آلبالوهای هسته گرفته در مخلوط کن بریزید. شیر، خامه، عسل و بستنی را هم به مواد اضافه کنید. همه مواد را هم بزنید تا کاملا یکدست شوند. انواع را می توانید از فروشگاه های به روش تلفنی، حضوری یا اینترنتی بخرید.

مرحله دوم: کرانچ شیک میوه ای را سرو کنید

در این مرحله، بیسکویت کرانچ (در صورتی که بیسکویت کرانچ ندارید از بیسکویت با طعم دلخواه بهره ببرید) را کف لیوان های سرو بریزید و روی آنها را با مخلوطی که در مرحله قبل درست نموده اید، بپوشانید تا لیوان پر گردد. روی کرانچ شیک را با برش های میوه ها و کمی خامه، تزیین و آن را سرو کنید.

سوالات متداول

کرانچ شیک چیست؟

کرانچ شیک یک نوشیدنی و در اصل دسر خوشمزه است که از مخلوط شیر، خامه و موادی مثل بیسکوییت یا میوه درست می گردد. این نوشیدنی مقوی برای صبحانه هم استفاده می گردد ولی معمولا گزینه بهتری برای میان وعده عصرانه یا دسر بعد از وعده اصلی در مهمانی ها و دورهمی ها است.

چطور کرانچ شیک رژیمی درست کنیم؟

برای تهیه کرانچ شیک رژیمی که کالری کمتری داشته باشد، می توانید خامه را از دستور تهیه آن حذف کنید و ماست چکیده بدون نمک را به آن اضافه کنید. بعلاوه برای بستنی کرانچ شیک رژیمی، از می توانید بهره ببرید.

منبع: افق کوروش
انتشار: 21 خرداد 1402 بروزرسانی: 21 خرداد 1402 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 2443

به "3 مدل طرز تهیه کرانچ شیک با کیک، شکلاتی و میوه ای کافی شاپی" امتیاز دهید

1 کاربر به "3 مدل طرز تهیه کرانچ شیک با کیک، شکلاتی و میوه ای کافی شاپی" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 مدل طرز تهیه کرانچ شیک با کیک، شکلاتی و میوه ای کافی شاپی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید