712 طرح عمرانی و مالی در سمنان افتتاح می گردد

به گزارش اخذ ویزا، استاندار سمنان گفت: 712 طرح عمرانی و مالی استان به مناسبت دهه فجر در شهرستان های مختلف استان افتتاح و کلنگ زنی می گردد.

712 طرح عمرانی و مالی در سمنان افتتاح می گردد

جهت دریافت مشاوره خدمات محاسبه هزینه چاپ کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

علیرضا آشناگر در نشست خبری با موضوع اعلام برنامه های چهل و یکمین دهه فجر انقلاب اسلامی در استان سمنان در سالن اجتماعات امامزاده یحیی (ع) این شهر افزود: 9 هزار و 860 میلیارد ریال برای افتتاح و کلنگ زنی 712 طرح هزینه و پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: از مجموع 712 طرح آماده افتتاح و کلنگ زنی استان سمنان به مناسبت دهه فجر 610 طرح با اعتبار 4 هزار و 710 میلیارد ریال افتتاح و 102 طرح با پیش بینی 5 هزار و 150 میلیارد ریال اعتبار کلنگ زنی می گردد.

استاندار سمنان اعلام کرد: 52 طرح سرمایه گذاری بااعتبار 7 هزار و 370 میلیارد ریال دهه فجر سال جاری در استان سمنان افتتاح و 3 طرح سرمایه گذاری بااعتبار یک هزار و 510 میلیارد ریال کلنگ زنی می گردد.

آشناگر ادامه داد: 158 داوطلب برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان سمنان ثبت نام کردند که از این تعداد 20 نفر انصراف دادند و 2 نفر رد صلاحیت شدند.

وی اعلام کرد: صلاحیت 90 داوطلب از سوی هیات نظارت بر انتخابات استان سمنان رد شد یا احراز نشد که بر اساس این آمار 37. 1 درصد داوطلبان تایید صلاحیت و 62. 9 درصد داوطلبان رد صلاحیت شدند.

استاندار سمنان افزود: انتخابات نماد اعتماد، تعلق خاطر، محبوبیت و مشروعیت نظام است و شکوه حضور مردم پای صندوق های رأی انتخاباتی دشمن شکن را رقم می زند.

آشناگر اعلام کرد: حضور پررنگ مردم پای صندوق رأی هدف دولت است و ملاک برای مسئولان در برگزاری انتخابات قانون است، داور نهایی برای انتخابات مردم هستند و باید اجازه داد مردم داوطلب اصلح را انتخاب نمایند.

وی افزود: آرای مردم حق الناس است و همه باید از آن مراقبت نمایند.

استاندار سمنان گفت: فضای رقابتی زمینه ساز مشارکت حداکثری است، حضور پرشور مردم در انتخابات اقتدار کشور را نشان می دهد.

آشناگر تأکید کرد: رسانه ها استفاده از حق معین سرنوشت در اداره کشور و شرایط حساس کشور را به مردم گوشزد نمایند تا مردم بدانند چه نقش مهمی در اقتدار و توسعه کشور دارند.

وی اظهار کرد: دشمن درصدد است آرمان ملت مانند عزت خواهی، سربلندی و اقتدار را مورد هجمه قرار دهد و حضور پرشور در انتخابات کوبنده دشمن است.

انتقال آب خزر در دست پیگیری

استاندار سمنان گفت: برای انتقال آب خزر به استان سمنان کارهای مطالعاتی اجرا شده و فرایند پیگیری مطلوب است.

آشناگر ادامه داد: 150 هزار میلیارد ریال طرح انتقال آب خزر به استان سمنان هزینه دارد و اعتبار مورد احتیاج باید از سوی بخش خصوصی تأمین گردد.

وی اعلام کرد: استان سمنان در زمینه تأمین آب شرایط مطلوبی ندارد و اکنون بیش از 77 درصد منابع آب زیرزمینی استان برداشت می گردد که بیش از میانگین کشور است.

استاندار سمنان گفت: استان سمنان در اقتصاد و اشتغال نقش فرا منطقه ای دارد، تأمین آب برای استان در اولویت قرار گرفته است.

آشناگر گفت: طرح سد فینسک از دیگر طرح های استان سمنان برای تأمین آب است که پیگیری می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 751

به "712 طرح عمرانی و مالی در سمنان افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "712 طرح عمرانی و مالی در سمنان افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید