آسمانی غبارآلود در کلانشهرهای کشور تا پنج روز آینده

به گزارش اخذ ویزا، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از تداوم آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت کشور تا پنج روز آینده اطلاع داد.

آسمانی غبارآلود در کلانشهرهای کشور تا پنج روز آینده

به گزارش خبرنگاران، صادق ضیاییان در مصاحبه با ایسنا اظهار کرد: باتوجه به پایداری و سکون نسبی جو طی پنج روز آینده، به ویژه از امروز (12 دی) تا یکشنبه (14 دی) هوای شهرهای صنعتی و پرجمعیت کشور از جمله تهران، اصفهان، کرج، قم، اراک، قزوین، تبریز و مشهد غبارآلود خواهد بود.

وی ادامه داد: از بعد ازظهر روز یکشنبه (13 دی) و طی روز دوشنبه (14 دی) با شمالی جریانات هوا روی دریای خزر، در استان های گیلان، مازندران و گلستان بارش پراکنده همراه با کاهش نسبی دما دور از انتظار نیست.

ضیاییان با اشاره به اینکه طی این مدت در استان های قزوین، البرز و تهران وزش باد خواهیم داشت، گفت: امروز و فردا (12 و 13 دی) دریای عمان به ویژه بخش های شرقی آن به تناوب مواج خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در خاتمه درباره شرایط جوی تهران طی دو روز آینده توضیح داد: آسمان تهران فردا (13 دی) صاف و غبارآلود با حداقل دمای یک و حداکثر دمای 11 درجه سانتیگراد و طی روز یکشنبه (14 دی) نیز کمی ابری و غبار آلود در بعد ازظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد با حداقل دمای صفر و حداکثر دمای 11 درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 19 بهمن 1399 بروزرسانی: 19 بهمن 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1457

به "آسمانی غبارآلود در کلانشهرهای کشور تا پنج روز آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آسمانی غبارآلود در کلانشهرهای کشور تا پنج روز آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید