ازسرگیری پروازهای تهران به هامبورگ و کلن

به گزارش اخذ ویزا، مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از شروع مجدد پروازهای تهران به آلمان و دو مقصد هامبورگ و کلن در هفته های آینده اطلاع داد.

ازسرگیری پروازهای تهران به هامبورگ و کلن

حسین جهانی در گفت وگو با خبرنگاران درباره از سرگیری پروازهای ایران-آلمان اظهارکرد: پس از ماه ها وقفه در پروازهای خارجی به دلیل شیوع ویروس کرونا ایران ایر پروازهای خود را از هفته آینده به آلمان شروع خواهد نمود.

وی اضافه نمود: از دوشنبه هفته آینده 28 مهر ماه مصادف با 19 اکتبر پرواز تهران-هامبورگ از سر گرفته می گردد و از ششم آبان ماه مصادف با 27 اکتبر نیز روزهای سه شنبه هر هفته این پرواز ادامه خواهد داشت.

به گفته او پروازهای تهران-کلن نیز از آدینه 9 آبان ماه برابر با 30 اکتبر از سرگرفته خواهد شد و در روزهای آدینه هر هفته نیز ادامه پیدا می نماید.

وی اضافه نمود: این پروازها با رعایت پروتکل های بهداشتی توافق شده بین دو کشور شروع شده و جزییات شرایط و ضوابط به محض نهایی شدن اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرنگاران، پرواز تهران-هامبورگ در روز دوشنبه 28 مهرماه امسال با شماره پرواز 723 در ساعت 7:45 از فرودگاه امام خمینی(ره) پرواز و در ساعت 11:45 به وقت محلی در فرودگاه هامبورگ به زمین می نشیند. پرواز بازگشت نیز به شماره پرواز 722 در همان روز در ساعت 13:25 به وقت محلی از فرودگاه هامبورگ به مقصد فرودگاه امام خمینی(ره) انجام و در ساعت 20:15 در این فرودگاه به زمین می نشیند.

همین پرواز ششم آبان ماه در روزهای سه شنبه هر هفته در ساعت 7:30 از فرودگاه امام خمینی(ره) پرواز و در ساعت 10:45 به وقت محلی وارد فرودگاه هامبورگ خواهد شد و برگشت آن در همان روز در ساعت 12:15 به وقت محلی از هامبورگ پرواز و در ساعت 20 در فرودگاه امام خمینی(ره) به زمین خواهد نشست.

همچنین پرواز تهران - کلن از نهم آبان ماه شروع شده و در روزهای آدینه هر هفته با پرواز شماره 729 در ساعت 17:40 فرودگاه امام خمینی(ره) را ترک و در ساعت 21 به وقت محلی وارد فرودگاه کلن می گردد. بازگشت این پرواز نیز در همان روز با پرواز شماره 728 در ساعت 22:30 به وقت محلی از فرودگاه کلن پرواز و در ساعت 6:15 بامداد روز شنبه در فرودگاه امام خمینی(ره) به زمین می نشیند.

مردم برای خرید بلیت پروازهای هما می توانند به سایت https://booking.iranair.com مراجعه یا با شماره تلفن 46621888 دفتر فروش تلفنی هما تماس بگیرند .

بر اساس اعلام هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما پرواز به آلمان به صورت هفتگی به سه فرودگاه فرانکفورت، کلن و هامبورگ انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 آبان 1399 بروزرسانی: 29 آبان 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1270

به "ازسرگیری پروازهای تهران به هامبورگ و کلن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ازسرگیری پروازهای تهران به هامبورگ و کلن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید