استقبال دولت و وزارت نیرو از احداث سدهای لاستیکی در گیلان

به گزارش اخذ ویزا، خبرنگاران/گیلانمعاون وزیر نیرو گفت: دولت و وزارت نیرو از احداث سدهای لاستیکی در استان گیلان استقبال و حمایت می نماید.

استقبال دولت و وزارت نیرو از احداث سدهای لاستیکی در گیلان

به گزارش خبرنگاران، قاسم تقی زاده خامسی، در جریان سفر خود به شهرستان مرزی بندر آستارا و افتتاح پروژههای این وزارتخانه در شهرستان، اظهار کرد: دولت تدبیر و امید و وزارت نیرو از احداث سدهای لاستیکی در استان گیلان استقبال و حمایت میکند و ارقام و اعتبارات خوبی برای این منظور اختصاص میدهد.

وی ادامه داد: احداث سدهای لاستیکی در این استان بسیار حائز همیت است و در کوشش هستیم تا مشکل اعتبار نداشته باشیم و اگر پیمانکاران درست کار نمایند، رقم خوبی به آنها رسانده میشود.

معاون وزیر نیرو در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه در جریان این سفر علاوه بر بهره برداری از دو پروژه این وزارتخانه در آستارا، از پروژههای در دست اجرا برای آبرسانی به مناطق شهری و روستایی شهرستان بازدید به عمل آمد، ادامه داد: با پیگیریهای نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی، رقمی معادل 200 میلیارد ریال برای تکمیل تصفیه خانه شهرستان از سازمان برنامه و بودجه دریافت و بخشی از پروژه تکمیل شده است.

وی در مورد آخرین وضعیت سد لاستیکی ملاهادی، اظهار داشت: بخشی از اعتبارات نیز برای تسریع در روند این پروژه پرداخت شده و پروژه رو به رشد است.

تقی زاده با تأکید بر اینکه باید فکری اساسی برای مصرف بلندمدت آب آستارا کنیم، اضافه نمود: طراحی یک خط برای بلند مدت به اتمام رسیده است و در کوشش هستیم تا با استفاده از ماده 56 پروژه را آغاز و به اتمام برسانیم تا نگرانیهای مردم مرتفع کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 557

به "استقبال دولت و وزارت نیرو از احداث سدهای لاستیکی در گیلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقبال دولت و وزارت نیرو از احداث سدهای لاستیکی در گیلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید