اولویت تسویه مطالبات با نسخ الکترونیکی است

به گزارش اخذ ویزا، دکتر قادری گفت: نسخ الکترونیکی تا سرانجام اسفند سال گذشته به زودی تسویه می گردد و این درحالی است که مطالبات سایر مراکز تا سرانجام آبان ماه پرداخت شده است.

اولویت تسویه مطالبات با نسخ الکترونیکی است

به گزارش خبرنگاران کرمانشاه، به نقل از ایسنا؛ مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت:تاکید بر این است که پزشکان و مراکز درمانی از نسخه نویسی الکترونیکی استفاده نمایند و مراکزی که بصورت الکترونیکی نسخه نویسی داشته باشند، در پرداخت مطالبات در اولویت قرار دارند.

وی اضافه کرد: 100 درصد مراکز درمانی خصوص و دولتی استان به سامانه نسخه نویسی الکترونیک متصل شده اند و در حال حاضر امکان نسخه نویسی الکترونیکی در تمامی مراکز بخش خصوصی و دولتی فراهم شده و آموزش های لازم هم در این زمینه به کاربران داده شده است.

دکتر قادری گفت: علاوه بر این نیروی های بیمه سلامت این آمادگی را دارند که بصورت حضوری به مراکز مراجعه نموده و آموزش های لازم را به کاربران ارائه دهند.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه همچنین اظهار کرد: هم اکنون این طرح در بیمارستانها و مراکز دولتی به صورت کامل فعال است و در حال حاضر در بخش خصوصی که شامل مطب پزشکان و درمانگاه ها است شاهد فعال بودن 94 درصدی این طرح هستیم.

وی در خاتمه گفت: به همین دلیل از ابتدای اردیبهشت ماه چاپ دفترچه در صندوق بیمه سلامت همگانی متوقف می گردد .

همچنین از ابتدای خرداد ماه چاپ دفترچه در صندوق روستاییان و عشایر متوقف شده و از ابتدای تیر ماه هم شاهد توقف صدور در دفترچه در سایر صندوق ها از جمله صندوق ایرانیان، کارکنان دولت و سایر اقشار خواهیم بود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 خرداد 1400 بروزرسانی: 17 خرداد 1400 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1829

به "اولویت تسویه مطالبات با نسخ الکترونیکی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولویت تسویه مطالبات با نسخ الکترونیکی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید