ایران به دنبال برگزاری تورنمنت چهارجانبه فوتسال با حضور ازبکستان

به گزارش اخذ ویزا، به گزارش خبرنگاران، داود پرهیزکار رییس کمیته فوتسال با اشاره به حضور تیم ملی فوتسال ایران در ازبکستان گفت: باتوجه به اینکه ازبکستان همه ساله میزبان بسیاری از مسابقات ورزشی است، در بحث میزبانی بسیار حرفه ای شده است و شرایط کاملا بین المللی و استانداردی را فراهم می نماید. به نظرم با توجه به امکانات ازبکها، آنها توانایی میزبانی مسابقات بزرگتر را نیز دارند.

ایران به دنبال برگزاری تورنمنت چهارجانبه فوتسال با حضور ازبکستان

وی ادامه داد: در مدت حضورمان در تاشکند، پروتکل های بهداشتی به خوبی رعایت شده و تست های مکرر کرونا از دو تیم فوتبال و فوتسال گرفته شده است. ضمن اینکه مسئولان ورزشی و فدراسیون آنها همواره در مسابقات حضور فیزیکی دارند که نشان از علاقه زیاد آنها به ورزش و میزبانی است.

رییس کمیته فوتسال گفت: باتوجه به فاصله زمانی 10 ماه اخیر که کرونا باعث شد بازی محبت آمیز نداشته باشیم، این دو بازی یاری زیادی به آماده سازی تیم می نماید و دست کادرفنی را برای شناخت نقاط ضعف و قوت تیم باز نموده است. البته از نظرم ملی پوشان کشورمان در بازی فردا (آدینه) حتی زیباتر و منسجم تر بازی خواهند کرد.

پرهیزکار درخصوص مذاکرات روز گذشته با دبیرکل و نایب رییس فدراسیون فوتبال ازبکستان تاکید نمود: صحبت اولیه جهت تنظیم تفاهم نامه مشترک داشتیم تا در صورت نهایی شدن موضوع، بین ایران و ازبکستان و 2 کشور دیگر از بین کشورهای قزاقستان، کویت یا آذربایجان هر ساله مسابقات چهارجانبه را به میزبانی یکی از چهار کشور برگزار کنیم. ضمن اینکه برای اولین دوره نیز درصورت قطعی شدن موضوع، آمادگی ایران را برای میزبانی نخستین دوره اعلام کردیم.

وی که با سایت فدراسیون فوتبال مصاحبه نموده است، در انتها گفت: تشکر ویژه ای از کادرفنی و بازیکنان تیم ملی فوتسال دارم که در این شرایط سخت کرونا، یکدل برای هدف مشترکی که داریم، به سختی کوشش می نمایند. اینکه با تمام این شرایط سخت و شیوع ویروس، ریسک را می پذیرند و از خانه و خانواده دور شدند جای تقدیر و تشکر دارد. امیدوارم نتیجه این کوشش ها را در جام ملتهای آسیا کسب کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 آبان 1399 بروزرسانی: 22 آبان 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1253

به "ایران به دنبال برگزاری تورنمنت چهارجانبه فوتسال با حضور ازبکستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران به دنبال برگزاری تورنمنت چهارجانبه فوتسال با حضور ازبکستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید