ایران صفر - کانادا 3؛ کواچ و شاگردانش به کانادا هم نه نگفتند

به گزارش اخذ ویزا، تیم ملی والیبال ایران مقابل کانادا در جام جهانی والیبال بازنده شد.

ایران صفر - کانادا 3؛ کواچ و شاگردانش به کانادا هم نه نگفتند

برای دریافت خدمات ویزای کانادا با مجربترین کارشناسان کشور همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی والیبال ایران در دهمین بازی خود در جام جهانی با ترکیبی متفاوت با بازی های گذشته وارد زمین شد. معروف، محمودی، قائمی، میرزاجان پور، فائزی، موسوی و علیزاده (لیبرو) بازیکنان آغاز کننده مقابل کانادا بودند. 2 امتیاز ابتدای بازی نصیب تیم ملی کانادا شد و بازیکنان این تیم با تکیه بر همین اختلاف امتیاز تا خاتمه ست، پیش رفتند.

از صحنه های جالب توجه این ست، پاس یک دست و رو به عقب معروف بود که به امتیاز تبدیل شد. بازیکنان ایران اگرچه در حمله بهتر از حریف بودند اما اشتباهات آنها بیشتر از حریف بود و ست نخست را 25 بر 23 واگذار کردند.

ست دوم را بازیکنان ایران، کم اشتباه تر آغاز کردند و بازیکنان کانادا نیز در حمله نمایش بهتری داشتند. نتیجه این حرکات، کسب امتیازات به صورت پایاپای تا انتهای ست بود. سعید معروف در طول این 2 ست بیشتر ترجیح داد با بازیکنان قدرتی خود یعنی محمودی و میرزاجان پور کار کند، ضمن اینکه گره بازی در بعضی لحظات به دست محمد موسوی بازی می شد. این ست در نهایت با نتیجه 29 بر 27 به سود کانادا تمام شد.

بازیکنان ایران تا خاتمه ست دوم 32 امتیاز از اسپک، 4 امتیاز از دفاع، 3 امتیاز از سرویس و 11 امتیاز از اشتباهات حریف کسب کردند در حالی که بازیکنان کانادا 30 امتیاز از اسپک، 6 امتیاز از دفاع، 5 امتیاز از سرویس و 12 امتیاز از اشتباهات تیم ایران به دست آوردند.

در ست سوم، میلاد عبادی پور جای فرهاد قائمی را در ترکیب اصلی گرفت ولی بازی پراشتباه از سوی بازیکنان ایران و دفاع های کم نقص از بازیکنان کانادا باعث شد تا روند نتایج انتقادآمیز تیم ملی ایران در جام جهانی ادامه پیدا کند و شاگردان کواچ مثل روز گذشته مقابل استرالیا در 3 ست متوالی مغلوب کانادا شوند. نتیجه این ست 26 بر 24 به سود حریف امریکای شمالی بود.

تیم ایران در یازدهمین و آخرین بازی خود در جام جهانی 2015 از ساعت 5:40 فردا (چهارشنبه) به مصاف مصر می رود.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 311

به "ایران صفر - کانادا 3؛ کواچ و شاگردانش به کانادا هم نه نگفتند" امتیاز دهید

1 کاربر به "ایران صفر - کانادا 3؛ کواچ و شاگردانش به کانادا هم نه نگفتند" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایران صفر - کانادا 3؛ کواچ و شاگردانش به کانادا هم نه نگفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید