با خدا می رقصم به جشنواره فیلم های مستند اندونزی می رود

به گزارش اخذ ویزا، خبرنگاران: مستند با خدا می پایکوبیم به بخش مسابقه جشنواره فیلم های مستند جاکارتا در کشور اندونزی راه پیدا کرد.

با خدا می رقصم به جشنواره فیلم های مستند اندونزی می رود

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش خبرنگاز فرهنگی خبرنگاران، مستند با خدا می پایکوبیم ساخته هوشنگ میرزایی به بخش مسابقه جشنواره فیلم های مستند جاکارتا در کشور اندونزی راه پیدا کرد.

بنابر اطلاع رسانی این جشنواره سال جاری 1200 فیلم مستند کوتاه و نیمه بلند و بلند به این جشنواره از 58 کشور دنیا ارسال شده بود که از این تعداد 35 فیلم برای بخش مسابقه انتخاب گشت که فیلم با خدا می پایکوبیم به کارگردانی هوشنگ میرزایی نماینده کشور ایران در این دوره از رقابت های جشنواره فیلم مستند جاکارتا می باشد.

جشنواره فیلمهای مستند جاکارتا در سایت رسمی جشنواره اعلام کرده که از پذیرش مستندهای با ساختار تلویزیونی خوداری کرده و آثار برتر سینمای مستند دنیا را برای رقابت بر می گزیند که در آنها ساختار و روایت سینمایی داشته باشند و کاملا رئالیته و واقعگرا و خلاق و از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

فیلم مستند با خدا می پایکوبیم داستان زندگی پیرمرد کرد نابینای پاوه ای، کاک علی بدری است که باوجودی که نمی بیند سوزن نخ می نماید و خیاطی می نماید. او از راه خیاطی امرار معاش می نماید و از این راه توانسته است باغ زیبایی بخرد و در آن درختان میوه بکارد و به پایکوبی و پایکوبی بپردازد. کاک علی با وجود ناتوانی و معلولیتی که دارد از روحیه سرخوش و زنده ای برخوردار است و تمام وجود او سرشار از میل به زندگی است.

فیلم مستند با خدا می پایکوبیم تاکنون در جشنواره هایی ازجمله هشتمین جشنواره سینما حقیقت و سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران و چهل و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم رشد حضور داشته است.

منبع: تسنیم
انتشار: 14 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 352

به "با خدا می رقصم به جشنواره فیلم های مستند اندونزی می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با خدا می رقصم به جشنواره فیلم های مستند اندونزی می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید