با لیفت ابرو، شکلی ایده آل به ابروی خود بدهید !

به گزارش اخذ ویزا، حتی اگر ابروهای سالمی داشته باشید ممکن است بر حسب سلیقه بخواهید تغییری در شکل آن بدهید تا به یک ابرو ایده آل دست پیدا کنید. البته در این که چه ابرویی ایده آل است احتمالا اختلاف نظر وجود دارد. در واقع می توان گفت که ابروهای ایده آل با توجه به انواع صورت متغیر است. مثلا برای افرادی که صورت گرد دارند، ابروهایی با زاویه تیز و برای افرادی که صورت بیضی دارند، ابروهایی با زاویه کمتر مناسب است. به افرادی که صورت بلند دارند، ابروهای صاف و به افرادی که صورت چهارگوش یا زاویه دار دارند، ابروهایی به شکل کمان توصیه می شود.

با لیفت ابرو، شکلی ایده آل به ابروی خود بدهید !

طول ابرو نیز به اندازه نوع ابرو مهم است. یکی از اشتباهات رایج این است که هرچه ابرو بالاتر باشد، بهتر به نظر می رسد. این باور درست نیست و ممکن است ابروهای بالا رفته برای هر چهره مناسب نباشد.

لیفت ابرو چیست؟ روشهای لیفت ابرو کدام است؟

اثرات پیری بر بدن اجتناب ناپذیر است. با افزایش سن، پوست شروع به از دست دادن قابلیت ارتجاعی خود کرده و چین و چروک و افتادگی در قسمت های مختلف بدن به ویژه در صورت مشاهده می گردد. اولین علائم پیری معمولاً در ناحیه ابرو و پیشانی نمایان می گردد. آویزان شدن ابرو و پلک های بالایی ممکن است با گذشت زمان به حدی برسد که بینایی را سخت کند. همچنین آویزان شدن ابروها می تواند ظاهری خسته، عصبانی یا متشنج ایجاد کند.

لیفت ابرو را می توان با جراحی یا روش هایی که به عمل جراحی نیاز ندارند، انجام داد. هر دو روش مزایا و معایبی دارند. روشهای جراحی شامل سیستم تعلیق ابرو، لیفت ابرو کلاسیک و لیفت ابرو آندوسکوپیک می باشد. روشهای غیر جراحی شامل بوتاکس و اولتراپی است.

چگونه لیفت ابرو را با بوتاکس انجام می دهند؟

روش لیفت ابرو با بوتاکس و بدون جراحی، یک کاربرد ایده آل برای افرادی است که می خواهند یک عمل جراحی انجام دهند. آرامش عضلات اطراف چشم برای نتیجه مثبت مهم است. از طرف دیگر همین نتیجه برای عضلات پیشانی نیز معتبر است. بوتاکس را می توان بر روی نوک ابروها اعمال کرد تا شاهد یک منحنی بر روی آن باشیم. با این حال در این کار باید احتیاط کرد. اما در شرایط عادی تزریق بوتاکس در ناحیه پیشانی و بوتاکس در اطراف چشم کافی است. با تزریق بین 5 تا 10 واحد بوتاکس می توان تا نیم اینچ آنها را بالا برد.

لیفت ابرو با بوتاکس مورد توجه زنان و مردان است. زیرا ابرو زبان صورت است. یک تغییر کوچک روی ابروها می تواند حالت چهره را تغییر داده و ظاهری جذابتر برای شما به ارمغان بیاورد. خانم ها می توانند از روش های خاص خود برای تنظیم ابرو استفاده کنند اما نکته اینجاست که بهتر است روشی دائمی برای خود انتخاب کنید. در این حالت می توان از بوتاکس ابرو استفاده کرد تا زیبایی بیشتری به ابروها ببخشید.

استفاده از لیفت ابرو با بوتاکس با طراحی یک فرم ابرو مناسب برای صورت فرد شروع می گردد. این کار ابرو را کشیده و سازگار با صورت می کند. هدف این است که ظاهری نرم، با نشاط و سالم داشته باشید. عمل لیفت ابرو با بوتاکس توسط جراحان پلاستیک متخصص، با برنامه ریزی و محاسبات طلایی انجام می گردد.

لیفت ابرو با بوتاکس چقدر زمان می برد؟

این عمل در دوزهای کم انجام می گردد تا مانع حرکت طبیعی ابرو نگردد و ماهیچه ها را ضعیف نکند. از آنجا که این یک روش غیر جراحی است می توان این عمل را در مدت زمان بسیار کوتاه و بین 10 الی 20 دقیقه به خاتمه رساند. در طی این روش، بوتولینیم با سوزنهای ریز به نقاط از پیش مشخص شده به منظور بالا بردن ابرو تزریق می گردد. اثر استفاده از لیفت ابرو با بوتاکس چند روز پس از عمل آشکار می گردد. مهمترین مزیت این عمل این است که پس از عمل جای زخمی در صورت وجود ندارد. اگرچه اثرات این روش از فردی به فرد دیگر متفاوت است، اما توصیه می گردد برای حفظ موقعیت ابرو، فرآیند تزریق بوتاکس به مدت متوسط 4 تا 6 ماه، یعنی دو بار در سال، تکرار گردد. اگر می خواهید ابروهایتان را بالا بیاورید اما از اقدامات جراحی می ترسید، لیفت ابرو با بوتاکس برای شما مناسبتر است.

مواردی که باید در لیفت ابرو با بوتاکس در نظر بگیرید

برای موفقیت در لیفت ابرو باید نکاتی را در نظر گرفت. مرحله اول طراحی ابرو است. زیرا هر فرد با توجه به چهره اش فرم ابرو متفاوتی دارد. طراحی ابرو که به طور قابل توجهی حالت چهره را تغییر می دهد، باید با دقت انجام گردد. برای این منظور محاسبه نرخ باید توسط یک متخصص انجام گردد. دوز باید در لیفت ابرو به خوبی تنظیم گردد زیرا تزریق بوتاکس بیش از حد، چهره شما را از فرم اصلی و زیبایی مدنظرتان دور می کند. بعد از تزریق باید 1 هفته صبر کرد تا نتیجه مشخص گردد. تزریق بوتاکس هیچ جای زخمی روی پوست شما به وجود نمی آورد.

هزینه لیفت ابرو با بوتاکس

هزینه لیفت ابرو با بوتاکس به دو عامل بستگی دارد:

  • برند بوتاکس تزریقی: برندهای بوتاکس آمریکایی و اروپایی از نظر گرانی در رتبه های اول هستند و در نهایت به برندهای کره ای، ایرانی و چینی می رسیم.
  • تعداد واحد تزریق شده: برای درمان کامل ابرو چه بین دو ابرو و چه برای بخش های خارجی، حدود 30 تا 50 واحد بوتاکس مورد نیاز است.

جهت دریافت هزینه تزریق بوتاکس در بهترین مرکز پوست و مو تهران می توانید با شماره تلفن (خط ویژه) 02154503 در تماس باشید.

لیفت ابرو با نخ

این کار موقعیتی را برای پیشانی و ابروهای فرد متقاضی ایجاد می کند تا به یک ظاهر کاملا طبیعی و زیبا با اصلاح عدم تقارن دو ابرو برسد. لیفت با نخ کاملاً غیر تهاجمی بوده و با بی هوشی موضعی انجام می گردد که بین 10 الی 30 دقیقه طول می کشد. این روش برای جوانسازی و زیباتر دیدن شدن پیشانی نیز کاربرد دارد و در این حالت کمتر از یک ساعت زمان نیاز است.

زمان ریکاوری کوتاه مدت و دوره نقاهت چند روز بیشتر نیست. طی این چند روز محل ورود نخها که توسط سوزنهای کوچک مخصوص به زیر پوست ایجاد شده اند، کاملاً محو می گردد.

برای لیفت ابرو با این روش از رشته های ریز استفاده می گردد. با استفاده از نخ هایی که با بدن کاملا سازگار است و واکنش و حساسیت های آلرژیک نشان نمی دهد، از روی ابرو یا داخل موها با کمک سوزن و نخ، لیفت انجام می گردد. ماندگاری لیفت با نخ از 9 ماه تا 2 سال بسته به نوع پوست، نحوه بازخورد بدن فرد، سن و میزان کلاژن سازی او متغیر است.

نکات مهم در مورد لیفت ابرو با نخ چیست؟

نکات زیر را بعد از لیفت ابرو به این روش را در نظر داشته باشید.

  • حداقل 12 ساعت پس از انجام لیفت می توانید صورت خود را بشویید.
  • از فشار دادن و مالش پیشانی به مدت یک هفته خودداری نمایید.
  • کمی درد بعد از درمان طبیعی است.
  • ممکن است قرمزی و تورم بعد از لیفت ایجاد گردد که موقتی است.
  • از فعالیت های شدید بدنی و بلند کردن اجسام سنگین برای دو هفته پرهیز کنید.
  • هنگام خواب در زاویه 45 درجه بالاتر از بدن، سرتان را قرار دهید تا به پیشانی فشار وارد نگردد.
  • از بسته های یخ در طول روز به تعداد چهار تا پنج عدد استفاده کنید و هر بار به مدت بیست دقیقه می توانید روی پیشانی خود آنها را قرار دهید.
  • از کرم های ضد آفتاب حتما با SPF های 30 به بالا استفاده کنید.

دوره نقاهت بعد از جراحی لیفت ابرو با نخ چقدر است؟

در دوره بعد از عمل، تورم ممکن است روی پیشانی شما ایجاد گردد و این تورم کاملاً طبیعی است اما کبودی بیمار در این روش شایع نیست. در صورت کبودی، توصیه می گردد با پزشک خود تماس بگیرید. در روز سوم پس از عمل نیز می توان موها را به دقت شست.

نگران بخیه ها نباشید. آنها را در روز هفتم پس از جراحی و بدون اینکه جای زخم روی صورت شما باقی بماند، از صورت شما جدا می کنند. بیماران معمولاً در اواخر هفته اول پس از جراحی احساس بسیار بهتری دارند و تورم خفیف در پیشانی آنها از بین می رود. ممکن است پس از جراحی در حرکت دادن ابرو و پیشانی کمی دچار مشکل شوید. همه اینها شرایط پیش بینی شده در فرایند بهبود است. اگر بعد از جراحی لیفت ابرو شرایط غیر منتظره ای را تجربه کردید، باید سریعاً با پزشک متخصص خود تماس بگیرید.

لیفت ابرو در کلینیک خانه سفید

هیچ چیز نمی تواند به اندازه انتخاب کلینیک مناسب و تجهیزات روز دنیا، روی نتیجه انواع خدمات و جراحی های زیبایی از جمله لیفت ابرو تاثیرگذار باشد. کلینیک زیبایی خانه سفید با تجربه ای درخشان و با بهره گیری از دانش متخصصان حرفه ای، همواره در ارائه باکیفیت ترین خدمات پیشرو بوده است.

از اولین قدم که خواندن این مطلب است تا آخرین گام که مراقبتهای بعد از عمل می باشد، همواره می توانید روی دانش، مسئولیت پذیری و تجربه تیم حرفه ای خانه سفید حساب کنید.

جهت دریافت مشاوره تخصصی زیبایی در کلینیک خانه سفید می توانید با شماره تلفن های زیر در ارتباط باشید :

  • خط ویژه : 54503 - 021
  • خط مستقیم : 88870480 - 021
  • واتس اپ (مشاوره) : 09122252731
  • اینستاگرام کلینیک خانه سفید : instagram.com/whdc.ir
منبع: فرارو
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 28 دی 1399 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1381

به "با لیفت ابرو، شکلی ایده آل به ابروی خود بدهید !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با لیفت ابرو، شکلی ایده آل به ابروی خود بدهید !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید