به مشهد، قلب خراسان سفر کنید!

به گزارش اخذ ویزا، ما تور مشهد را به شما پیشنهاد می کنیم. مشهد شهری است با جاذبه های توریستی فراوان که جذابیت های خاص خود را برای گردشگران در هر سنی دارد. اگر می خواهید تور مشهد با قیمت مناسب را انتخاب کنید، می توانید از انواع مختلف تورهای زمینی و هوایی در سایت فاینداتور تماشا کنید. در هر فصل سال که اراده کنید، می توانید تور مشهد را انتخاب کنید. در تابستان هوا گرم و در زمستان هوا سرد و مرطوب می باشد.

به مشهد، قلب خراسان سفر کنید!

چرا به مشهد سفر کنیم؟

اگر می خواهید به زیارت امام رئوف امام رضا(ع) بروید

و یا از دیار پدر زبان فارسی، فردوسی بزرگ، تماشا کنید

اگر می خواهید از بزرگ ترین مجموعه و پارک آبی ایران بازدید کنید

مشهد، جاذبه های بسیاری برای پذیرایی از شما خواهد داشت.

استان خراسان یکی از مهم ترین و بزرگ ترین استان های ایران می باشد. استانی که مهد خرد و جایگاه برترین های ایران زمین می باشد. یکی از شهرهای گردشگری استان خراسان مشهد یا همان مشهد الرضا می باشد. مشهد مهم ترین قطب گردشگری مذهبی ایران، بخصوص برای شیعیان، محسوب می گردد. فضای پر از احساس و معنویت که به محض ورود به شهر، هر گردشگری آرامش را با تمام وجودش احساس می نماید.

مشهد شهری است که روایت گر تاریخ پرفراز و نشیب استان خراسان می باشد. این شهر در زمان نادرشاه افشار، مرکز حکومتی ایران بوده است. با وجود بافت تاریخی شهر جاذبه های گردشگری خاص مشهد، گردشگران را به سمت خود می کشاند. مشهد شهری است که هرگز نمی خوابد!

جاذبه های گردشگری مشهد

دوست دار طبیعت هستید و یا اینکه به تاریخ علاقه مند هستید! آیا در پی آن هستید که آرامش و صفای دل را به وجود خود هدیه دهید! اگر علاقه مند به خرید سوغاتی های خوشمزه هستید، تور مقرون به صرفه مشهد گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

از روستای پاژ، زادگاه فردوسی بزرگ، نگاه دارنده زبان فارسی، در مسیر کلات نادری تماشا کنید و به آرامگاه این شاعر فرهیخته، در 20 کیلومتری شمال مشهد، سفر کنید.

اگر علاقه مند به طبیعت و کوه نوردی هستید به سراغ کوه سنگی، شاندیز و طرقبه با منظره ها شگفت انگیز طبیعی وکوچه باغ هایی زیبا،کوه های بینالود که مهم ترین رشته کوه های شرق ایران لقب گرفته اند، بروید.

غار کارده و غار اسکلت واقع در روستای کارده شمال مشهد، روستای ده سرخ با بیش از دو هزار سال قدمت، سد چالیدر، روستای سرسبز نغندر در دامنه های شمالی رشته کوه بینالود، منطقه ییلاقی شاندیز و چندین جاذبه طبیعی دیگر از مهمترین تماشای های تاریخی و طبیعی استان خراسان است. پیشنهاد می کنیم در برنامه سفر خود حتما از این جاذبه ها تماشا کنید.

اگر دوست دار تاریخ و فرهنگ هستید، می توانید از حرم مطهر رضوی و مسجد زیبای گوهرشاد با معماری بی نظیر عصر تیموری و کاشی کاری های زیبا، موزه مردم شناسی و حمام مهدی قلی بیک و بوستان مفاخر استان خراسان تماشا کنید. در مسیر خود به باغ نادری سر بزنید و یا صرف مدت زمانی به شهر نیشابور با ریشه های تاریخی ژرف و آتشکده یا چهارطاقی بازه هور بازدید نمایید.

اگر در پی هیجان هستید سرزمین موج های آبی در تور مشهد مکان مناسبی برای خلق تجربه متفاوت خواهد بود.

سوغاتی و خرید در تور مشهد

همه ما خاطره نخودچی کشمش های مادربزرگ هایمان را در فکر نگه داشته ایم. نخودچی و کشمش یک سوغاتی نوستالژیک است که در مشهد باکیفیت مرغوب وجود دارد. زرشک، زعفران اعلا طلای سرخ ایران و فیروزه از دیگر سوغاتی های مشهور مشهد هست.

بازارها و مراکز خرید مهم مشهد می توان به مرکز خرید الماس شرق، بازار فردوسی، مرکز خرید آسمان، بازار رضا، مجتمع تجاری زیست خاور، برج آلتون، مرکز خرید کاسپین مد، مرکز تجاری ویلاژ گردشگر اشاره نمود.

منبع : findatour.co/fa/iran-tour/mashhad

منبع: همگردی
انتشار: 21 دی 1401 بروزرسانی: 21 دی 1401 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 2379

به "به مشهد، قلب خراسان سفر کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "به مشهد، قلب خراسان سفر کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید