تبریک خانه سینما به جشنواره جهانی فجر برای ثبت در فیاپف

به گزارش اخذ ویزا، خانه سینما طی پیامی، ثبت جشنواره جهانی فیلم فجر در فیاپف را تبریک گفت.

تبریک خانه سینما به جشنواره جهانی فجر برای ثبت در فیاپف

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، خانه سینما با تبریک ثبت جشنواره جهانی فجر در فیاپف تأکید کرد که برای نخستین بار، اعتباری جهانی شامل یک نهاد سینمایی ایرانی شده است.

در متن پیام تبریک خانه سینما آمده است: ثبت در فیاپف، جشنواره جهانی فیلم فجر را وارد جریانی تازه کرد. جریانی که از بین هزاران جشنواره فیلم در جهان، فقط پانزده جشنواره در آن قرار دارند.

خانه سینما با تبریک ثبت جشنواره جهانی فجر در فیاپف تأکید کرد که برای نخستین بار؛ اعتباری جهانی شامل یک نهاد سینمایی ایرانی شده است، اعتباری که می تواند به جریان مالی سینما و فیلم هایی که در آن شرکت می کنند، کمک کند.

این ثبت از آنجا به توجه جدی برای گسترده تر شدن نیازمند است که، بدانیم بسکمک از کشور های اطرافمان، علی رغم صرف منابع مالی فراوان هنوز نتوانسته اند به چنین جایگاهی دست یابند.

به همکاران ارجمندمان در جشنواره جهانی فیلم فجر تبریک عرض می کنیم و سپاس ویژه خود را به آقای محمدمهدی عسگرپور، دبیر جشنواره و سایر عزیزانی که حامی این رویداد فرهنگی هنری هستند، تقدیم می کنیم.

سی و هشتمین جشنواره جهانی فیلم فجر، از 5 تا 12 خرداد 1400 به دبیری محمدمهدی عسگرپور نویسنده، کارگردان و تهیه کننده سینما در تهران، در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: visaro.ir شناسه مطلب: 1898

به "تبریک خانه سینما به جشنواره جهانی فجر برای ثبت در فیاپف" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تبریک خانه سینما به جشنواره جهانی فجر برای ثبت در فیاپف"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید